י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"אתה על קאפס לוק"

דוברו של נתניהו שבר שתיקה - ועקץ עיתונאים בטוויטר

יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה, חזר לפעילות בטוויטר אחרי תקופה ארוכה, ועקץ בין היתר עיתונאים שהביעו ביקורת על הריאיון של נתניהו במגזין "טיים"

דוברו של נתניהו שבר שתיקה - ועקץ עיתונאים בטוויטר
יונתן אוריך צילום: Flash90

יונתן אוריך, שמשמש כדוברו של ראש הממשלה נתניהו, שבר שתיקה לאחר הריאיון הנרחב שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו למגזין "טיים" - וברקע הביקורת שהטיחו בו עיתונאים שונים. 

העיתונאי נדב אייל צייץ באנגלית ביקורת על כך שראש הממשלה נתניהו מתראיין לתקשורת האמריקנית, ומתחמק מהתקשורת הישראלית. אייל כתב בין היתר: "ביבי נמנע מעיתונאים ישראלים כדי לברוח משאלות קשות". 

בתגובה לציוץ זה, אוריך צייץ: "אני מבין שחזרת בך מבקשתך לראיון?". נדב אייל השיב: "איך אתה מבין את זה? כל הציוץ שלי הוא בקשה ארוכה לריאיון". אוריך הגיב: "אז תבדוק אולי אתה על קאפס לוק אחי". 

עיתונאי נוסף שנקלע לעימות בטוויטר עם אוריך הוא בר שם אור, כתב "הצינור". בתגובה לציוץ של אוריך, כתב בר שם אור: "מה בדיוק ה״רעיון״ שנתניהו מוכר אוריך? חוסר כשירות ביטחוני? ניהול כושל? מינויים גרועים? מימון ארגוני טרור? ומה הרעיון של סמוטריץ׳? ניהול גרוע של הכלכלה? אנגלית ברמה של ילד בגן? חוסר הבנה בשווקים ובשמות של חברות ענק?". 

אוריך השיב לבר שם אור: "היי בר, כשעוברים צד באופן פתאומי, כמוך, הכל נראה מוזר בצד השני. האמת תמיד יותר מורכבת. היא לא דומה למה שעשית לפני שנתיים, ורחוקה מזו שאתה עושה היום. בהזדמנות נתאזן". 

בר שם אור הגיב בין היתר: "עברתי צד? טוב לדעת. כשנלחמתי נגד הפייק ניוז בקורונה ובעד החיסונים וחשפתי את הקונספיטורים ראיתי שנתניהו תומך במומחים ולכן טענתי שהוא מבצע מדיניות נכונה. ובכל זאת גם לפני שלוש שנים לא הייתה לי שום בעיה למתוח עליו ביקורת נוקבת אחרי שומר חומות וטענתי שהוא צריך להתפטר כי ראש ממשלה שאיבד ריבונות על ערים מעורבות לא צריך להישאר דקה בתפקיד". 

לכך השיב אוריך: ‏"‎‎אני לא יודע של איזה חג המגילה הזאת. אני כן יודע שנתניהו הוציא את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. ושאתה התהפכת על הראש ממי שרודף אחרי נתניהו במסדרונות הכנסת לסינק אוהד למי שרודף אחרי ניסים ואטורי. כל אחד והבחירות שלו".

יונתן אוריך בנימין נתניהו נדב אייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}