י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בבור בקריה

הקבינט ידון בשאלה מתי לעדכן את האזרחים על מתקפה צפויה מלבנון ומאיראן

דיון הקבינט מתקיים בצל הדריכות לקראת תגובה מצד חיזבאללה, וברקע ההערכות בישראל שהתגובה תכלול ירי טילים מדויקים, ושיעדה יהיה בסיס הקריה ובסיסי מודיעין נוספים. בפעם השנייה השבוע: מפקד פיקוד המרכז של ארה"ב ביקר בישראל

הקבינט ידון בשאלה מתי לעדכן את האזרחים על מתקפה צפויה מלבנון ומאיראן
נתניהו, גלנט והרצי הלוי בקריה צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בישיבת הקבינט שנערכת הערב (חמישי) בבור שבבסיס הקריה בתל אביב ידון הדרג המדיני בשאלה מתי לעדכן את האזרחים על מתקפה צפויה מלבנון ומאיראן - כך דווח בחדשות הערב בכאן 11. זאת, בהנחה שיהיה מידע ואינדיקציה לפעילות מקדימה לפני התגובה הצפויה. 

דיון הקבינט מתקיים בצל הדריכות לתגובה מצד חיזבאללה, כאשר ההערכות בישראל הן שזו תהיה תגובה שתכלול ירי טילים מדויקים, ושיעדה יהיה בסיס הקריה ובסיסי מודיעין נוספים.

הדיון הועבר לבור בקריה בהנחיית שב"כ, בשל חשש מירי בזמן הישיבה ובשל תרגול שהתקיים מוקדם יותר לשרים. יש לציין כי רוב ישיבות הקבינט האחרונות לא התקיימו בבור. לדברי מקורות ביטחוניים, המיקום גם מקשה על הדלפות מצד המשתתפים.

בתוך כך, מפקד פיקוד המרכז של ארצות הברית, הגנרל מייקל קורילה, ביקר היום פעם נוספת בישראל כדי להמשיך את התיאומים לקראת המתקפה האיראנית. זהו הביקור השני של הגנרל קורילה מאז תחילת השבוע.

הקבינט המדיני ביטחוני בסיס הקריה בתל אביב חיזבאללה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}