י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
חיבר עשרות ספרים

הבחירות לרבנות הראשית: הכירו את המתמודד החדש

שם חדש ומעניין, שעשוי לטרוף את הקלפים ולהפוך למועמד המוסכם הן על הציבור החרדי והן על הציבור הדתי. מדובר בהרה"ג רבי רועי מושקוביץ, תושב פתח תקווה

הבחירות לרבנות הראשית: הכירו את המתמודד החדש
הגאון רבי רועי מושקוביץ עם הגאב"ד הגר"מ גרוס צילום: יואל גרוסמן

שם חדש ומעניין, שעשוי לטרוף את הקלפים ולהפוך למועמד המוסכם הן על הציבור החרדי והן על הציבור הדתי. מדובר בהרה"ג רבי רועי מושקוביץ, תושב פתח תקווה.

הרב מושקוביץ עומד בראש בית הדין לענייני ממונות בפתח תקווה, בראש מוסדות ומכון "רועה ישראל" שמכשיר דיינים ורבנים. משמש גם כנשיא מכון עתידים שמכשיר דיינים ורבנים, הקים את ישיבת 'נחלת אשר' של הגר"מ פינטו ואת ישיבת 'באר ישראל' באלעד ומכהן כראש כולל 'אבן העזר' בביהמ"ד 'אבי עזרי' ובעל טור הלכתי ברדיו 'מורשת', ב'קול חי' וב'הידברות'.

בין החיבורים שכתב: "רועה ישראל" על הלכות שבת; מקוואות; איסור והיתר; נידה וחופה וקידושין. כמו כן חיבר את "רועה אבן העזר", "רועה נאמן", על הרמב"ם הלכות פורים, ו"רועים בשושנים" על הרמב"ם הלכות שמיטה.

אז למה לדמות יחסית אלמונית יש סיכוי? זאת מכיוון שדמותו של הרב מושקוביץ נחשבת ללא שגרתית - מה שמעורר עניין אצל מקבלי ההחלטות, לבחור בו כמועמד מוסכם על פני המחלוקת הבלתי נגמרת, הן בתוך המגזר הדתי והן במפלגת 'דגל התורה' הליטאית, בנוסף, הוא מקורב מאוד לבתי גדולי ישראל הליטאיים.

הרב רועי מושקוביץ הרבנים הראשיים לישראל הבחירות לרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}