י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
דלת להזדמנויות

גם בבני ברק: אורט - הבית של ההנדסאים החרדים

מחפש דרך להתקדם מקצועית ולרכוש מקצוע מבוקש? הקמפוס החרדי החדש של אורט בבני ברק פותח בפניך דלת להזדמנויות הטובות ביותר בשוק ההייטק • כשלוחה של מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב, הקמפוס החרדי מביא את המצוינות והניסיון של רשת אורט - המובילה בישראל בתחום לימודי ההנדסאים - ישירות אליכם

גם בבני ברק: אורט - הבית של ההנדסאים החרדים
מכללה צילום: שאטרסטוק

עם 60 שנות ניסיון בהכשרת הנדסאים מובילים, אורט היא שם דבר בתעשייה. "אמרת הנדסאים, אמרת אורט" אינה סתם סיסמה - זו מציאות שאלפי בוגרינו חיים אותה מדי יום. כעת הקמפוס החדש בבני ברק מציע מסלולי הנדסאים מובילים, כולם מותאמים במיוחד לצרכי הציבור החרדי.

צור קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף ולהרשמה>>

המסלולים בנויים כך שיתאימו לכל אחד שרוצה להקדיש את הזמן הפנוי שלו ולהתקדם בחיים, כאשר תוכניות הלימודים מתקיימות בשעות נוחות. כך תוכלו לשלב בין לימודים, עבודה ומשפחה בצורה אופטימלית.

ועכשיו גאים בקמפוס החרדי בני ברק להציג שני מסלולים אטרקטיביים וחדשים. המסלול הראשון הינו הנדסאי תוכנה ומתקיים בשעות הערב. המסלול השני הוא הנדסה אזרחית (בניין), שיתקיים בשעות הבוקר. שני המסלולים הללו פותחים דלתות לתעשיות מתפתחות ומבוקשות במשק הישראלי.

גם אם אין ברשותך תעודת בגרות - אנחנו לא משאירים אף אחד מאחור. לצד תנאי הקבלה הרגילים של תעודת בגרות או תעודת מכינה טכנולוגית/אקדמית, אנו מציעים מכינה ייעודית לחסרי תעודה. זו ההזדמנות שלך להשלים את הפערים ולהתחיל במסע המרתק לקראת קריירה מבטיחה ומתגמלת.

עכשיו זה הזמן לעשות שינוי ולקחת את הצעד הבא בקריירה שלך! הצטרף לאלפי בוגרים מצליחים של אורט ותהפוך למקצוען ומבוקש בתעשייה בעז"ה. ההרשמה כבר בעיצומה, ואתה לא רוצה לפספס את ההזדמנות הזו. בוא ללמוד מהטובים ביותר - באורט, הבית של ההנדסאים החרדים.

צור קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף ולהרשמה>>

אורט לימוד הנדסאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}