י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כיצד יפעלו המשקיעים?

בית המשפט דן בפרשת 'בסדנו': זו ההחלטה שהתקבלה

בית המשפט הודיע שיוציא צו פתיחת הליכים כנגד החברה, וימנה לה נאמנים | עו"ד גיא סרוסי: "שבע רצון מהקו הזהיר שנקט בית המשפט. נערך להגשת תביעות החוב עבור לקוחותיי בתוך המועד החוקי"

בית המשפט דן בפרשת 'בסדנו': זו ההחלטה שהתקבלה
בית המשפט המחוזי בתל אביב צילום: פלאש 90

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיים היום (חמישי) דיון בעניינה של חברת ההשקעות בסדנו. לאחר דיון סוער, בו התייצב עו"ד גיא סרוסי, המייצג משקיעים והציג עמדה מאוזנת שהתקבלה בידי בית המשפט, להפעיל את החברה כעסק חי לפרק זמן מוגבל ולתת הזדמנות לניהולה באמצעות נאמנים, ולא להורות מיידית על פירוק וחיסול החברה.

בהתאם, הודיע בית המשפט כי יוציא צו פתיחת הליכים כנגד החברה, וימנה לחברה נאמנים - בעלי תפקידים מטעם בית המשפט.

בתקופה הקרובה ימופו נכסי וחובות החברה והנאמנים שימונו יגישו לבית המשפט המלצות לדרך הניהול ומימוש הנכסים כדי שהמשקיעים, הנושים והמלווים יוכלו לקבל את כספם. 

לאחר החלטת בית המשפט, יידרשו כל המשקיעים והמלווים להגיש תביעות חוב וזאת בפרק זמן קצוב, כאשר מי שלא יגיש את הדרישה במועד ייחשב כמוותר על כספו.

אילן אסייג"נערך להגשת התביעות". עורך הדין גיא סרוסיצילום: אילן אסייג

עו" ד גיא סרוסי מסר כי הוא "שבע רצון מהקו הזהיר שנקט בית המשפט וכי לאחר התייצבות המשקיעים בדיון, נתן בית המשפט הזדמנות לבחינה מעמיקה של הנכסים, לאחר שבקשה קודמת, שהוגשה בידי החברה, נדחתה על הסף". עוד מסר עו"ד סרוסי כי הוא נערך להגשת תביעות החוב עבור לקוחותיו בתוך המועד החוקי".

בית המשפט יודיע מחר על זהות הנאמנים שמינה לחברה.

בסדנו בית המשפט המחוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}