י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ברקע ההיערכות לתקיפה

זעם בלבנון על נסראללה: "הורס את המדינה על חשבוננו"

ברקע ההיערכות למתקפה נגד ישראל, גובר הכעס בלבנון על מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לאחר נאומו האחרון: "העם הלבנוני חי בייאוש, בפחד, במצב של מתיחות. המדינה תיהרס, הלבנונים ימותו"

זעם בלבנון על נסראללה: "הורס את המדינה על חשבוננו"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

לאחר הנאום האחרון בו איים על ישראל, וברקע ההיערכות לפתיחת המתקפה על ישראל בתגובה לחיסולו של רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר, גובר בלבנון הכעס על חסן נסראללה, כך לפי "חדשות 12".

יו"ר מפלגת הפלנגות הנוצרית סאמי ג'מייל, אמר כי "חיזבאללה וחסן נסראללה הורסים את לבנון. על חשבון אחרים, נסראללה הורס את לבנון. הוא אומר לנו שהוא פתח חזית תמיכה, ושהצבא הישראלי שלדבריו משוגע וטיפש - ידבוק בכללי העימות. כאילו שישראל מחכה לו ומחויבת שלא לחצות את הגבולות. בגלל חישובים מוטעים כאלו, נסראללה מחר יחזור אלינו ויגיד: 'הלוואי שהייתי יודע'".

עוד הוסיף: "מי הציב את הקווים האדומים? מהם הקווים האדומים? מי אמר שיש כללי עימות ומהם? ומי יערוב לנו שאם תיפתח מלחמה עם טיפש ומשוגע - שהוא לא יתקוף בלב ביירות ויהרוס את המדינה שוב?". 

ג'מייל העביר מסר לנסראללה, לפיו "העם הלבנוני חי בייאוש, בפחד, במצב של מתיחות. המדינה תיהרס, הלבנונים ימותו, הכלכלה תידרדר והלבנונים יחיו במתיחות".

"למה אנחנו משלמים את המחיר? מי אמר ש-20 הרוגים שווים ל-500 הרוגים בלבנון? מי אמר שבכל פעם שישראלי מת חייבים למות 100 בלבנון? מי אמר שערכו של לבנוני פחות מישראלי? מדוע לזלזל בעם הלבנוני ולמצב את הישראלי כבעל ערך גדול יותר מהלבנוני?", המשיך. 

מנהיג מפלגת הכוחות הלבנוניים סמיר ג'עג'ע העביר מסר לנסראללה: "מה אתה רוצה? עזוב את הדרום, תן לצבא לקחת את האחריות ותשאיר את השאר לנו".

העיתונאי הלבנוני טוני בולוס הבהיר כי "מי שמקשיב לדברי נסראללה חושב שהציר האיראני במצור על תל אביב וושינגטון, ושחצי מאירופה נמצאת בשליטתו. מספר הסיפורים מדבר על הקריסה הכלכלית של ישראל, על התפוררות החברה, קריסת הצבא, הפחד של עמה ובריחתו. האם הוא יודע מה קורה בלבנון?".

חיזבאללה חסן נסראללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}