ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
חשד לרצח

התפתחות דרמטית בחקירת היעדרותו של מוישי קליינרמן: "נמצאו כתמי דם"

סולומון אברמוב, בן 37 מירושלים נעצר ונחקר במשטרה בחשד לרצח הנער מוישי קליינרמן שעקבותיו אבדו במרץ 2022 באזור מירון. במהלך החקירה חשפו החוקרים: כתמי דם של מוישי נמצאו במכונית

התפתחות דרמטית בחקירת היעדרותו של מוישי קליינרמן: "נמצאו כתמי דם"
מוישי קליינרמן צילום: קופת העיר

חשש כבד לחייו של הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מאז מרץ 2022: במשטרה חושדים כי סולומון אברמוב, בן 37 מירושלים, רצח את קליינרמן. במהלך החקירה חשפו החוקרים כי נמצאו כתמי דם של הנער הנעדר. 

אברמוב הוסגר בשבוע שעבר מאנגליה לישראל, בגין חשד לעבירות אחרות ועם נחיתתו נעצר ונחקר בקשר להיעלמות ולרצח של קליינרמן. להערכת החוקרים, אברמוב היה בין האנשים האחרונים שהיה עם קליינרמן בטרם נעלם במרץ 2022. 

במהלך החקירה, החוקרים הטיחו בפני אברמוב שנמצאו לכאורה כתמי דם השייכים לקליינרמן "במכונית שלא שייכת לו", כך לפי הפרסום. אברמוב הכחיש כל קשר לכך.

דוברות המשטרהסולומון אברמובצילום: דוברות המשטרה

"אין לי קשר לרצח", השיב אברמוב לחוקרים. עם זאת, אברמוב הודה שאכן היה עם קליינרמן לפני שנעלם אבל אין לו מושג מה עלה בגורלו. "זה נכון שהייתי איתו כמה פעמים באזורים מסוימים, אבל לא רצחתי אותו. נראה לכם שאני אעשה דבר כזה?", אמר בחקירה. לפי הדיווח במאקו, אברמוב התבצר בעמדתו: אני לא הרוצח ואין לי קשר להעלמות של מוישי.

סנגורו של אברמוב עו"ד אטיאס מסר בתגובה: "למרשי אין קשר לפרשה או ידיעה לגבי להיעלמותו של הנער. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו. החקירה מבורכת ונעשה כל מה שביכולתנו לקדם את החקירה ולסייע לכל מידע שעשוי לשפוך אור על גורלו של הנער".

ממשפחת קליינרמן נמסר: "למשפחה לא ידוע על כל התפתחות בחקירה. יחד עם זאת, אנו סומכים על המשטרה שתבצע עבודתה בצורה הטובה ביותר ומקווים שימצא קצה חוט שאכן יביא לפתרון התעלומה שלא עוזבת אותנו כבר שנתיים ושלושה חודשים".

מוישי קליינרמן סולומון אברמוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}