י' אלול התשפ"ד
13.09.2024
אחרי שר החוץ

הסקנציות נגד מתיישבים: ראשי מועצת יש"ע ייפגשו עם נתניהו

ראשי מועצת יש"ע ייפגשו היום עם ראש הממשלה נתניהו בניסיון לקדם פתרון למשבר הטלת הסנקציות על מתיישבים מצד מדינות שונות בעולם

הסקנציות נגד מתיישבים: ראשי מועצת יש"ע ייפגשו עם נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראשי מועצת יש"ע ייפגשו בהמשך היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וידונו עימו בעניין הסקנציות שהטילו מדינות שונות, בתוכן ארה"ב, על מתיישבים ביהודה ושומרון. 

ראשי המועצה צפויים להציג את מסמך הדרישות שלהם, שפורסם ב"ווינט", ובו נכתב כי "יש לבחון השעיית תהליכים והסכמי סחר עם מדינות המטילות סנקציות: הכרת יישובים חדשים בתגובה לכל סנקציה, יצירת מנגנון ערבות לבנקים שבהם מנוהלים חשבונות של ארגונים ואזרחים הנפגעים מהקפאת כספים והקצאת תקציבים לתמיכה ברשויות וארגונים נפגעי סנקציות".

אתמול שר החוץ ישראל כץ אירח במשרד החוץ את ראשי הרשויות ביהודה ושומרון וגורמי המקצוע במועצת יש״ע. במהלך הפגישה העלו ראשי הרשויות את נושא הסנקציות על המתיישבים וביקשו מהשר לפעול בנושא.

שר החוץ כץ השיב כי הוא רואה בחומרה את הטלת הסנקציות, וכי גם בביקורו בארה"ב ובפגישותיו השונות, בין היתר עם מזכירת האוצר האמריקנית, הבהיר כי אין דבר כזה אלימות מתנחלים וכי למדינת ישראל יש מערכת משפט ואכיפה עצמאית שמסוגלת להתנהל בעצמאות.

בנימין נתניהו יש"ע סנקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}