י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
דחיפה חשמלית

BYD מודיעה על שיתוף פעולה חשוב עם אובר

היצרנית בחרה בנהגי אובר בגלל ששיעור אימוץ הרכב החשמלי בקרב נהגי אובר עומד על פי חמש משיעור האימוץ של רכב חשמלי בקרב נהגים אחרים

BYD מודיעה על שיתוף פעולה חשוב עם אובר
ענקית הרכב הסינית BYD במיזם משותף עם UBER למאות אלפי מוניות חשמליות צילום: BYD

יצרנית הרכב הסינית BYD מודיעה על מהלך חשוב: BYD תשתף פעולה עם שירות הנסיעות השיתופיות "אובר" (שאינו פועל בישראל) ותספק לנהגי אובר 100,000 רכבים חשמליים. למי שאינו מכיר, אובר הוא שירות הסעות שיתופי בו כל בעל רכב יכול לשמש כנהג, התשלום מבוצע באפליקציה וכולם מרוצים – אבל לא בישראל.

 BYDאמרה שבמסגרת השותפות תתחיל היצרנית לספק מכוניות לנהגי אובר באירופה ובאמריקה הלטינית. לאחר מכן יתרחב השירות גם למזרח התיכון, לקנדה, לאוסטרליה ולניו זילנד. לפי הנתונים שמציגה BYD, היצרנית בחרה בנהגי אובר בגלל ששיעור אימוץ הרכב החשמלי בקרב נהגי אובר עומד על פי חמש משיעור האימוץ של רכב חשמלי בקרב נהגים אחרים, כלומר נהגי אובר פשוט רוצים חיסכון בזמן, בעלויות ובדלק.

לפי ההודעה של BYD, היצרנית תציע לנהגי אובר שירכשו את המכונית שלה הנחות בתחזוקה, בטעינה ובביטוח וגם תציע עסקאות ליסינג ומימון. לפי היצרנית, בעתיד אובר ו-BYD  גם ישתפו פעולה בתחומי הנהיגה האוטונומית. לדברי צ'ואנפו וואנג, יושב ראש ונשיא BYD: "אובר ו- BYD חולקות את אותה מחויבות לעתיד נקי וירוק ואני נרגש לעבוד ביחד לקראת העתיד הזה".

BYD אובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}