י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הרכבים שודרגו

ירוקים לגמרי: זוהי מחלקת המשטרה שחילקה לשוטרים טסלות

ארצות הברית: שוטרי הסיור קיבלו טסלה מודל Y ואילו שוטרים שעוסקים במשימות משרדיות קיבלו טסלה 3. כדי להתאים למשימות השיטור, הטסלות של המשטרה בפסדינה הדרומית עברו שורה של שדרוגים

ירוקים לגמרי: זוהי מחלקת המשטרה שחילקה לשוטרים טסלות
ניידות טסלה בפאסדינה - עתיד השיטור הוא חשמלי? צילום: SPPD

רוצים להילחם בזיהום האוויר? למה שלא נתחיל במשטרה? בזמן שכאן בישראל למשטרת ישראל יש טויוטה, סקודה ורכבי שטח של KG מוביליטי, השוטרים בפסדינה הדרומית שבארצות הברית התחדשו לאחרונה בניידות משטרה של טסלה.

לפי הפרסומים בארצות הברית, שוטרי הסיור קיבלו טסלה מודל Y ואילו שוטרים שעוסקים במשימות משרדיות קיבלו טסלה 3. כדי להתאים למשימות השיטור, הטסלות של המשטרה בפסדינה הדרומית עברו שורה של שדרוגים על ידי חברה ששמה הוא "אנפלאגד פרורמנס" כדי להתאים את הטסלות לחיים הלא קלים בכלל בשירות המשטרה.

מפקד המשטרה המקומית בראיין סולינסקי אמר כי "המעבר לרכבים אלה מציע למשטרה הזדמנות לרכוש צי רכבים מאוד מתקדמים. היוזמה הזאת לא רק מבטיחה שהשוטרים שלנו ייסעו ברכבים הבטוחים ביותר אלא גם תוביל לחיסכון ניכר בעלויות הדלק והתחזוקה".

למי שאינו יודע, גם בישראל טסלה היא אחת היצרניות הבודדות שמבהירה ללקוחות שלה שהמוסך לא רוצה להיות חבר שלהם ואין להם כמעט סיבה להגיע לטיפולים תקופתיים: אין שמן, את הבלמים לא מחליפים הרבה והכול טוב.

גובה המימון שמחלקת המשטרה קיבלה מהרשות, לפי הפרסומים בארה"ב עומד על כ- 1.3 מיליון דולר, הרבה כסף אבל למטרות טובות: סביבה ולחימה בפשיעה.

 

 

טסלה משטרה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}