י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מנוע טורבו

כולל מערכות בטיחות רבות: פיג'ו 208 מתעדכן

ה-208 עברה עדכון קוסמטי מקיף בחלק הקדמי שנועד "להצעיר" את העיצוב של הדגם. השדרוג כולל שינוי של הפגושים והגריל בחלק הקדמי ושינוי של יחידות התאורה האחוריות

כולל מערכות בטיחות רבות: פיג'ו 208 מתעדכן
פיג'ו 208 המחודשת החל ב-134 אלפי שקלים צילום: פיג'ו

לתשומת לב חובבי פיג'ו: דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו החלה במכירה מוקדמת של גרסתה המחודשת של פיג'ו 208, הסופר מיני הפופולארית של היצרנית הצרפתית. לפי היבואנית, ה-208 עברה עדכון קוסמטי מקיף בחלק הקדמי שנועד "להצעיר" את העיצוב של הדגם. השדרוג כולל שינוי של הפגושים והגריל בחלק הקדמי ושינוי של יחידות התאורה האחוריות. לצד אלה פיג'ו גם משנה את הסמלים וכעת הם יוצגו בצבע שחור. בנוסף, כיתוב PEUGEOT יופיע על חלקו האחורי של תא המטען.

פיג'ופיג'ו 208 המחודשת החל ב-134 אלפי שקליםצילום: פיג'ו

לצד השינויים בתא הנוסעים אשר מיועדים למשמעויות יותר קוסמטיות, השדרוגים של תא הנוסעים הם הרבה יותר משמעותיים ומיועדים באמת להפוך את 208 להרבה יותר שימושית: בתא הנוסעים יש כעת צג גדול במידה של 10 אינץ', במרכז לוח הדשבורד. בצג יש ממשק חדש לחלוטין הכולל קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד שיש להם יכולת חיבור  וארבעה שקעי USB.

חשוב מכך: ה-208 הקודמת כללה מערכות בטיחות רבות – הדור המחודש מעלה את המספר: לפי היבואנית רשימת מערכות הבטיחות כוללת כעת בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת בלימת חירום אקטיבית כולל זיהוי רכב דו-גלגלי, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטיה ותיקוני היגוי אקטיביים, מערכת זיהוי תמרורי נסיעה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, כולל התראת מהירות מופרזת, מערכת התרעת סכנת התנגשות מלפנים, בקרת ערנות לנהג ומערכת התראה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות.

למי שבוחר ברמת האבזור הבכירה אשר נקראת GT, מתווספות גם מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך ועוגני איזופיקס במושב הקדמי למושבי ילדים.

עוד נקודה חשובה היא כמובן המנוע: מדובר במנוע טורבו בנפח 1.2 ליטרים מסדרת "פיור טק" אשר מפיק 130 כוחות סוס ו- 23.4 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות. אלה מאפשרים זינוק מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 7.8 שניות ועד מהירות מרבית של 208 קמ"ש. מחירה של ה- 208 מתחיל ב 134,990 שקלים לדגם הבסיסי. גרסת GT המהודרת יותר עולה 142,990 שקלים.

פיג'ו כוח סוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}