י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
דגמים חדשים

המכונית הסינית הזולה עוברת ידיים

עד כה יובאו לישראל על ידי חברת מטרו מאות מכוניות ליפמוטור חשמליות קטנות. אבל כעת לפי סמלת יגיעו לישראל דגמים חדשים של החברה. הדגם הקטן של ליפמוטור, שנקרא T 03 יגיע לכאן בעתיד הלא רחוק, אבל הפעם יהיו לו שבע כריות אוויר ובקרות בטיחות אקטיביות

המכונית הסינית הזולה עוברת ידיים
ליפמוטור C10 חשמלית. בקרוב באולמות התצוגה של סמלת צילום: ליפמוטור

זיכיון השיווק של המכוניות החשמליות של ליפמוטור, שהן בין הזולות בישראל, עובר ידיים מקבוצת מטרו לידיה של סמלת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ ומותגים נוספים.

מטרו שבעצמה הודיעה לאחרונה כי היא תהיה היבואנית של דונגפנג בישראל מעבירה את הזיכיון של ליפמוטור לידי סמלת מכיוון שליפמוטור עצמה היא חלק ממהלך עולמי גדול שבמסגרתו סטלאנטיס, שהיא החברה האם של ליפמוטור, רכשה 21% מליפמוטור ומחזיקה ב-51% מחברה חדשה ששמה הוא "ליפמוטור אינטרנשיונאל" שלמעשה משווקת את המכוניות של ליפמוטור באירופה.

ברגע שהזיכיון לשיווק של ליפמוטור באירופה נמצא בידי סטלאנטיס, אך טבעי שהחברה תבחר באחת מהזכייניות שלה בישראל כדי לשווק את המכוניות הסיניות.

עד כה יובאו לישראל על ידי חברת מטרו מאות מכוניות ליפמוטור חשמליות קטנות – שם הדגם הוא T 03- אבל כעת לפי סמלת יגיעו לישראל דגמים חדשים של החברה. הדגם הקטן של ליפמוטור, שנקרא כאמור T 03 יגיע לכאן בעתיד הלא רחוק, אבל הפעם יהיו לו שבע כריות אוויר ובקרות בטיחות אקטיביות. לצד הדגם הזה יגיע גם דגם גדול יותר של ליפמוטור: C 10 – שהוא רכב כביש שטח חשמלי בעל מנוע אחורי המפיק 218 כוחות סוס. קיבולת הסוללה הרשמית היא 70 קוט"ש וטווח הנסיעה הרשמי הוא 420 קילומטרים.

בעתיד סמלת תייבא עוד דגמים של ליפמוטור- שחלקם יהיו חשמליים וחלקם היברידיים.

 

 

סין מכונית חשמלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}