ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"העירו את הילדים"

קצין המשטרה הבכיר הלין על חיפוש ברוטלי בביתו - במח"ש מיהרו להתייחס

עורכי דינו של סנ"צ פולק תקפו את התנהלות מח"ש: "העירו ילדים קטנים וגרמו לבהלה. בלתי מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה". במח"ש הגיבו: הפרטים לא מדויקים. גם בן גביר לא נשאר מאחור והתייחס לאירוע

קצין המשטרה הבכיר הלין על חיפוש ברוטלי בביתו - במח"ש מיהרו להתייחס
הכניסה למשרדי מח"ש צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים, ביצעה הערב (רביעי) חיפוש חריג בביתו של מפקד תחנת חדרה במשטרה, סגן-ניצב עמית פולק, שנחקר השבוע בחשד שעצר ללא סיבה מוצדקת מפגינים נגד הממשלה שהיו בדרכם למחאה בקיסריה. דבר החיפוש פורסם ב'ווינט'. לפי הפרסום במהלך החיפוש מחשבו של פולק הוחרם.

באי כוחו של סנ"צ פולק, עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין, אמרו לווינט: "היום בשעה 21:00 בערב הגיעו חוקרי מח"ש לביתו של פולק כדי לבצע חיפוש במקום, כשהם מעירים ילדים קטנים וגורמים לבהלה. לא מתקבל על הדעת שמח"ש תרד למגרש הפוליטי, 'תבחר צד' ותחקור קצין משטרה שכל חטאו שביצע את תפקידו כפי שמצופה ממנו וכפי שהונחה לעשות". עוד מסרו עורכי הדין: "עוד פחות מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה, ולא בשוטר מצטיין ומוערך".

במחלקה לחקירות שוטרים מיהרו להתייחס לטענות עורכי דינו של פולק ומסרו בהודעה לתקשורת, כי "הפרטים המובאים בהודעת בא כוחו של סנ״צ פולק אינם מדויקים. מפאת העובדה כי התיק עודנו מצוי בעיצומה של חקירה מתנהלת, לא נוכל להתייחס בעת הזאת לטענות המובאות בהודעה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייחס לאירוע: "מגבה גיבוי מלא את מפקד תחנת חדרה סנ"צ עמית פולק שכל חטאו היה לשמור על הסדר והחוק, ומאז חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום על ידי מפגינים וכעת גם על ידי מח"ש שערכו חיפוש בביתו ליד ילדיו הקטנים בשעות מאוחרות כאילו מדובר באחרון העבריינים, שוחחתי איתו הערב וחיזקתי אותו ואת רעייתו - מח״ש לא יהלכו אימים על שוטרים".

בתחילת השבוע, עדכנו במח"ש, כי אגף החקירות במחלקה חקר באזהרה את סנ״צ עמית פולק, בחשד לעבירות של שימוש לרעה בכח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה.

על פי החשד, עצר סנ״צ פולק, יחד עם שוטרים נוספים, ללא סמכות ותוך שימוש באלימות, מספר אזרחים אשר הציבו על גבי משאית מיצג בדמות דגם של טנק, לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים באותו ערב סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה. 

המחלקה לחקירת שוטרים עמית פולק משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}