י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הומור שחור

הבדיחות שרצות ברשת: מה קורה, איראן שולחת את הטילים בדואר ישראל?

בשל המצב המתוח וברקע איומי איראן וחיזבאללה על מתקפה כנגד מדינת ישראל, רבים ברשת משתעשעים עם המצב ומפיגים את המתח ששורר בקרב האזרחים "אנחנו אצל ההורים של אישתי בתגובה של חיזבאללה - איפה אתם עושים את התגובות?"

הבדיחות שרצות ברשת: מה קורה, איראן שולחת את הטילים בדואר ישראל?
קריקטורה צילום: חיים בייניק

במהלך השבוע האחרון צייצו ישראלים רבים ברשת הX (טוויטר לשעבר) בדיחות ומשפטים משעשעים על המצב הבטחוני, גיוס החרדים, פתקי השכנים החילוניים בשבתות לשכנים החרדים וביטולי הטיסות בעולם לישראל

אחד הצייצנים התייחס לביטולי הטיסות בעולם וכתב: "עוד שניה הציפורים מתחילות לבטל נדידות לישראל".

אחר צייץ בציניות על המתקפה שעתידה להתרחש: גורם בכיר – התקיפה תתבצע ב-24 שעות הקרובות ואם לא, תקראו שוב את ההודעה.

יש את אלו שלקחו צעד אחד קדימה והפכו את העניין כחג לישראל: "איפה אתם עושים את התגובות? אנחנו כנראה נהיה אצל ההורים של אישתי לתגובה של חיזבאללה, ואת האיראנית נעשה בבית".

תגובה משעשעת של אמא דואגת: "כולם יודעים להעריך מתי תהיה התקיפה מאיראן, אבל מי תהיה המחנכת בשנה הבאה בכיתה - עדיין נשאר סוד מדינה".

צייצן אחר החליט להשתעשע עם מצב ההמתנה למתקפה וכתב: "טוב עד שאיראן יפציצו בואו נעביר את הזמן ביחד, שכל אחד יגיד איך קוראים לו וטיל אהוב שמתחיל באות הראשונה של השם שלו".

אחר הוסיף - מקור בטחוני בכיר: אם איראן חושבת שאנחנו נמתין עד שהיא תואיל בטובה להגיב, אז היא צודקת!

עוד צייץ אדם נוסף וכתב: "מה קורה, איראן שולחים את הטילים בדואר ישראל?"

אחר לקח את העניין צעד קדימה ונשא תפילה שחיבר בעצמו: "אני מאמין באמונה שלימה, בביאת המתקפה האיראנית ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לה בכל יום שיבוא" כשהוא אף מוסיף את המקור ל'תפילה' (מתוך יג' עיקריים לגורמים האיראניים)

אחד כתב בייאוש כשהוא מציין את התאריך "המדויק" למתקפה - טוב זה סופי: היום או מחר בעוד יומיים, שבוע הבא ובחודש הקרוב איראן תתקוף את ישראל.

עוד הוסיף ישראלי אחר והגיב בעקיצה לאיומי איראן שעדיין נותרו באוויר: "עוד רגע והאיראנים עוקפים את גלנט בכמות האיומים".

לאחר שסינוואר נבחר כמחליפו של איסמעיל הנייה, הישראלים כמובן לא נותרו אדישים וברשת השתעשעו עם העניין: "בשולי הדברים, מעניין אם עכשיו שסינוואר בשתי משרות הוא אמור להגיש תיאום מס?"

על גיוס החרדים כמובן לא נותרו הישראלים חייבים והפכו גם את העניין הזה למשעשע כשברשת הופץ המלל: "מדהים: צה"ל זימן 500 חרדים ללשכת הגיוס, הגיעו 2000 – מדובר בהצלחה מסחררת!

ובאשר למודעות שנתלו מידי שבת ע"י אחינו החילוניים שהיו חייבים לעדכן את החרדים בהתרחשויות הדרמטיות תושב חרדי החליט להניח פתק במוצ"ש וכך הוא כתב: "לשכנינו החילוניים שלא היו בבית הכנסת – בנות צלופחד מצאו שידוך והתחתנו כולן.... כשהוא מסיים את המכתב וכותב בצידו "השכן הדוס".

עוד בדיחות וציוצים הופצו ברשתות החברתיות, מה שאפשר לומר שרק כאן במדינת ישראל לוקחים את העניינים הדרמטיים והופכים אותם עם קצת ציניות ישראלית למשעשעים.

מקבץ בדיחות מצחיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}