י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בפעילות משולבת

203 מכלים נתפסו: נמנעה סכנה חמורה לציבור

נתפסו 203 מכלים של גז בישול שאוחסנו באופן לא חוקי ולא בטיחותי במכולה בפרדס אבו סיף ביפו. התפיסה, כללה 18 מכלים במשקל 48 ק"ג ו-185 מכלים במשקל 12 ק"ג

 203 מכלים נתפסו: נמנעה סכנה חמורה לציבור
המכלים שנתפסו צילום: משרד האנרגיה

מפקחי מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, איתרו ותפסו 203 מכלי גפ"מ (גז בישול) שאוחסנו באופן לא חוקי ולא בטיחותי במכולה בפרדס אבו סיף ביפו. התפיסה, כללה 18 מכלים במשקל 48 ק"ג ו-185 מכלים במשקל 12 ק"ג.

במשרד האנרגיה והתשתיות מציינים כי הפעילות התבצעה בעקבות מידע שהתקבל מפניות ציבור, מה שמדגיש את חשיבות הערנות האזרחית בשמירה על בטיחות הציבור. משרד האנרגיה והתשתיות מדגיש כי ערנות הציבור מצילה חיים ומונעת אסונות פוטנציאליים.

משרד האנרגיה המכלים שנתפסוצילום: משרד האנרגיה

יש לציין כי בבדיקה שנערכה, התברר שהמחסן הופעל ללא היתר. פעילות זו מהווה הפרה חמורה של תקנות הבטיחות והרישוי בתחום הגז, ומסכנת באופן ישיר את שלום הציבור. משרד האנרגיה והתשתיות מזכיר כי רק גורמים מורשים ומפוקחים רשאים לעסוק באחסון והפצה של גפ"מ, וקורא לציבור להקפיד על רכישת גז אך ורק מספקי גז מאושרים.

"אחסון לא מורשה של מכלי גפ"מ מהווה סכנה חמורה לבטיחות הציבור" נמסר מהמשרד. המכלים שנתפסו הועברו למחסן התפוסים של המשרד משרד האנרגיה והתשתיות ימשיך בפעולות אכיפה ופיקוח נרחבות כדי להבטיח את שלום הציבור ולמנוע סכנות הנובעות מאחסון והובלה של גפ"מ בניגוד לחוק.

מכלי גז משרד האנרגיה והתשתיות סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}