ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הדירקטוריון נכנע

דרמה בחדשות 13: ההנהלה והעובדים סיכמו - המנכ"לית תודח

בתקופת הביניים ישמש כממלא מקום יו"ר החברה, אייל דה פאו. חבר הדירקטוריון צבי חפץ ימונה לדירקטור פעיל ולמשנה למנכ"ל במטרה לסייע במימוש המתווה

דרמה בחדשות 13: ההנהלה והעובדים סיכמו - המנכ"לית תודח
אולפן חדשות 13 צילום: משידורי הערוץ

דרמה בחדשות 13: הנהלת חברת החדשות של הערוץ וועד העובדים, חתמו על הסכם להחלפתה של המנכ"לית יוליה שמאלוב ברקוביץ', בתום מאבק תקיף במיוחד שניהלו העובדים נגד מינויה. בתוך 60 יום ימונה מנכ"ל אחר במקומה של ברקוביץ'. 

עוד נקבע, כי בתקופת הביניים ישמש כממלא מקום יו"ר החברה, אייל דה פאו. חבר הדירקטוריון צבי חפץ ימונה לדירקטור פעיל ולמשנה למנכ"ל חדשות 13, ללא שכר, במטרה לסייע במימוש המתווה.

כזכור, ועד העובדים ב'חדשות 13' סרב לקבל את מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ', לשעבר חברת כנסת ויו"ר הרשות השנייה שמונתה לתפקיד מנכ"לית והעורכת הראשית של 'חדשות 13'. רובם הגדול לא קיימו איתה קשר מאז נכנסה לתפקידה והחרימו אותה בכל דרך אפשרית. במסגרת המאבק, עובדי חברת החדשות אף הגישו עתירה לבג"ץ כנגד המינוי, שהוציא צו על תנאי אך לא הקפיא את מינוייה. 

ועד העובדים טען כי מינויה של שמאלוב ברקוביץ הוא בלתי מתקבל על הדעת, בשל מספר נימוקים ובהם חוסר ניסיון מקצועי משמעותי בתחום העיתונות, ניגוד עניינים - משום שחלק מחברי מועצת המנהלים שמינו אותה קודמו לתפקידם על ידה, כאשר שימשה כיו"ר הרשות השנייה​​​​ וקשריה הפוליטיים - כהונתה בעבר כח"כית וקשריה עם נתן אשל המקורב לרה"מ נתניהו, אשר פעלו להארכת כהונתה כיו"ר הרשות השנייה​​​​. 

כעת, בתום מאבק אגרסיבי שניהלו עובדי חברת החדשות, נכנעה הנהלת החברה והגיעה לסיכום עם ועד העובדים על החלפתה של ברקוביץ', כאמור.

חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}