י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סגולה לימים טרופים

עמוד ההוראה הגאון רבי עמרם פריד שליט"א הכריע: "מצווה גדולה"

בימים טרופים אלה, כאשר כולנו מנסים למצוא דרך כיצד לאגור עוד ועוד זכויות, עמוד ההוראה הגר"ע פריד שליט"א, שמע על המקרה הקשה של האישה החלתה וזקוקה לתרופה יקרה, והכריע כי מדובר במצווה גדולה• כולנו נרתמים עכשיו לסייע

עמוד ההוראה הגאון רבי עמרם פריד שליט"א הכריע: "מצווה גדולה"
הגר"ע פריד צילום: ועד הרבנים

גדולי ישראל שליט"א יוצאים בקריאת קודש להצלת חייה של האישה המתמודדת בגבורה עם המחלקה הנוראה המתפשטת בגופה, וכדי להצילה צריכים לרכוש עבורה תרופה יקרה בשם אנהרטו – בעלות כוללת של מאות אלפי ₪.

עמוד ההוראה הגאון רבי עמרם פריד שליט"א, כותב במכתב נדיר בו הוא קורא לתרום עבור התרופה היקרה, כי "מצווה גדולה לעזור לה".

בהוראת גדולי ישראל: כולנו נרתמים עכשיו להצלת חיים!

ראש ישיבת שער התלמוד,רבי יצחק ברוורמן שליט"א, חתם על קריאה מיוחדת לציבור לתרום עבורה התרופה של האישה, תוך שהוא מעיד כי הוא מכיר את הסיפור מקרוב, שכן אחד מבניה לומד אצלו בישיבה.

ראש מוסדות אמרי שפר בשכונת הר נוף בירושלים, הגאון רבי יעקב משה שפיצר שליט"א, כתב מכתב נדיר עם המלצות לתרומה עבור התרופה היקרה, עם ברכות רבות עבור המסייעים – תוך שהוא חתם "השכן", ליד שמו.

"אין דבר נשגב מזה", כותב הרב שפיצר שליט"א, המברך את המסייעים כי יתברכו מהשמיים בכפל כפליים. "מה לא עושים כדי שאמא תבריא בעז"ה?", תוהה הרב – הקורא לכל אחד ואחד מאיתנו להיות שותפים בהצלת חיי האמא.

כולנו נשמעים להוראות גדולי ישראל שליט"א, ונרתמים לסייע עבור מקרה קשה זה. יש לנו הזדמנות נדירה להציל חיים כפשוטו. לא נעמוד מנגד!

בהוראת גדולי ישראל: כולנו נרתמים עכשיו להצלת חיים!

 

 

הרב עמרם פריד ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}