י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נוגד את כללי הצניעות

רבני אשדוד נזעקו: אסור לנשים לרכב על קורקינט ואופניים

רבני ואדמו"רי אשדוד בקריאה לתושבים לקראת בין הזמנים, שנשים לא ירכבו על קורקינט, כמו כן מוכרות בחנויות - רק בלבוש צנוע. עוד מעוררים על כך שהתקבלו תלונות על נשים שחוזרות באוטובוס מאולמות השמחה ומדברות בקולי קולות. המכתב המלא

רבני אשדוד נזעקו: אסור לנשים לרכב על קורקינט ואופניים
אילוסטרציה צילום: unsplash

קריאת קודש ‏מאדמו"רי ורבני העיר אשדוד לקראת ימי בין הזמנים, בו הם קוראים שנשים לא תרכבנה על קורקינטים חשמליים מגיל 9 ומעלה. 

את מכתבם פותחים: "‏בזמנים קשים אלה כאשר זקוקים לרחמי שמים מרובים ושמירה עליונה מכל אויבינו מבחוץ ומבפנים, הננו מעוררים בזה כמה נקודות ‏בהתנהגות הנשים, וכללי הצניעות הנדרשת מציבור החרדים לדבר ה'".

הם מפרטים כמה נושאים הצריכים חיזוק בימים אלו. 

‏א. לאחרונה נפרץ שהנשים נוסעות בקורקינט (ובפרט חשמלי) וכן בקארטינג, הננו להודיע שזה נוגד את כללי הצניעות, וכל אשה ונערה מעל גיל תשע אסורה ‏להשתמש בכלים אלו וכל שכן באופניים.

ב. קריאה לבעלי החנויות שמעבידים מוכרות בחנויותיהם שלבושן והתנהגותן רחוקה מאוד מדרך הצניעות, ועל בעלי החנויות לתת את הדעת בענין זה, ‏ולהתנות מראש על לבוש והתנהגות התואם לדרך החרדי.

‏ג. באוטובוסים מהאולמות (צומת עד הלום) מגיעים תלונות מאברכים, שלמרות שהנשים יושבות בחלק האחורי של האוטובוס, הן מדברות ומשיחות ביניהן ‏בקולי קולות, באופן שנוגד את דרכי הצניעות, ועל הנשים לזכור שנמצאים ‏במקום אחד עם האנשים, וליזהר בצניעות הראויה ולדבר בשקט.

באדיבות המצלםהמכתב של רבני אשדודצילום: באדיבות המצלם

קורקינט חשמלי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}