י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הצביעה נגד ישראל

בשורה טובה: חברת הקונגרס האנטישמית הפסידה בפריימריז

נציגת בית הנבחרים מטעם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב קורי בוש הפסידה את הפריימריז במדינת מיזורי לתובע של מחוז סנט לואיס, ווסלי בל שזכה ב-51% מהקולות במחוז

בשורה טובה: חברת הקונגרס האנטישמית הפסידה בפריימריז
הקונגרס האמריקני צילום: דוברות נשיא אוקראינה

חברת הקונגרס קורי בוש האנטישמית הפסידה בפריימריז במיזורי. קבוצות פרו-ישראליות השקיעו מיליוני דולרים כדי להדיח את בוש, שהתבטאה בחריפות נגד ישראל אחרי 7 באוקטובר, קראה לארה"ב להפסיק את התמיכה "בכיבוש הצבאי הישראלי ובאפרטהייד", וטענה כי "התקפות חמאס הן תגובה לפרובוקציות ישראליות נגד הפלסטינים".

בוש הפסידה את הפריימריז במדינת מיזורי לתובע של מחוז סנט לואיס, ווסלי בל שזכה ב-51% מהקולות במחוז. היא אחת מחברות "הסקוואד", קבוצת השמאל הקיצוני מהמפלגה הדמוקרטית, שהצביעה באופן שיטתי נגד חקיקה התומכת בישראל.

בוש, מבקרת קולנית של ישראל, האשימה את ישראל ב"קמפיין טיהור אתני". ההפסד שלה מגיע לאחר שגם ג'מאל באומן, חבר קונגרס אנטישמי נוסף איבד את מושבו במחוז ווסטצ'סטר בניו יורק לג'ורג' לאטימר הפרו-ישראלי.

קבוצות פרו-ישראליות תרמו לפחות 9 מיליון דולר במאמץ להביא להפסד שלה, והמאמץ צלח. במכתב לפני הבחירות כתבה קבוצה של משפיענים יהודים בסנט לואיס, "כמעט ארבע שנים, קורי בוש לא מתביישת ברצונה לעשות דמוניזציה ולהכפיש את ישראל. היא לא מדברת בשבילנו, גם ההצבעה שלה בקונגרס לא מייצג אותנו".

 

קורי בוש אנטישמיות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}