י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בעוצמה של 3.7

רעידת אדמה הורגשה באזור חדרה: "פתאום הכיסא התחיל לרעוד"

המכון הגיאולוגי עדכן כי רעידת אדמה אירעה בעוצמה של 3.7 בסולם ריכטר באזור חדרה. "ישבתי על כיסא מול המחשב ועבדתי. פתאום הכיסא התחיל לרעוד, והתמיכה שלו זזה יחד איתי" סיפרה תושבת האזור

רעידת אדמה הורגשה באזור חדרה: "פתאום הכיסא התחיל לרעוד"
אדמה סדוקה צילום: freepik

ישראלים מחדרה והסביבה דיווחו הערב (שלישי) על שתי רעידת אדמה שהורגשו באזור. המכון הגאולוגי אישר את הדברים ועדכן על "שני אירועים סיסמיים" שהורגשו הערב.

לפי ההודעה של המכון הגיאולוגי, בשעה 20:27 התרחש אירוע סיסמי באזור הים מול חדרה, בעוצמה (3.7) של ערך המגניטודה וכחצי שעה מאוחר יותר, בשעה 20:54 הורגש אירוע נוסף, בעוצמה זהה באותו האזור.

תושבת אור עקיבא שהרגישה את הרעידה, סיפרה ל-Ynet: "רעידת האדמה לא הייתה מאוד חזקה. ישבתי על כיסא מול המחשב ועבדתי. פתאום הכיסא התחיל לרעוד, והתמיכה שלו זזה יחד איתי. בהתחלה נבהלתי, כי לא הבנתי מה קורה, אבל מיד התאוששתי. בבניין יש הרבה דיירים, ואחרי שכל אחד סיפר על החוויה שלו ואיפה זה תפס אותו הבנתי שאני לא מדמיינת. אני במתח גדול בימים אלה, כי כל רגע עלולה להיות מתקפה, ולא הייתי מודעת לכך שעלולה להתרחש גם רעידת אדמה".

עמית מאזור אור עקיבא הוסיף: "הייתי עם אשתי בבית. ישבנו עם המחשבים בפינת האוכל ופתאום הרגשנו שהכל זז. אנחנו גרים בקומה גבוהה יחסית אז זה יותר מורגש אצלנו. השכנים בבניין ובסביבה הרגישו גם הם את הרעש".

 

רעידת אדמה חדרה המכון הגאולוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}