י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הזכיר את סמוטריץ'

נסראללה: "המטרה - למנוע מישראל לנצח; החיסול - הישג ישראלי"

נסראללה בנאומו: "האויב כעת צריך לחכות. הציפיה הישראלית כבר שבוע היא חלק מהתגובה וחלק מהעונש"

נסראללה: "המטרה - למנוע מישראל לנצח; החיסול - הישג ישראלי"
נסראללה בנאומו צילום: חיזבאללה

מזכ"ל חיזבאללה נאם וספד לפואד שוכר רמטכ"ל חיזבאללה שחוסל. נסראללה אמר כי "הפעולות הצבאיות נמשכות לעבר מקומות ויישובים חדשים, על תושבי אזור חיפה להיערך לכל תרחיש" נסראללה הוסיף: "הישראלים שואלים האם הימים האחרונים הם תגובה לחיסול. אנחנו אומרים שזאת לא התגובה על ההתנקשות".

נסראללה אמר בנאומו כי "נתניהו לא רוצה לעצור את המלחמה או הפסקת אש. הוא מתעקש על זה בכל ההסכמים. נתניהו רוצה לשלוט בעזה ביטחונית. הישראלים לא מקבלים מדינה פלסטינית, גם לא בעזה".

נסראללה ציין שמטוסי קרב ישראלים עשויים לעבור את מחסום הקול מעל שמי הדאחייה שבביירות בכדי לבזות את המשתתפים בזמן הנאום, אך אם יקרה הדבר לדבריו הוא ייענה בקריאות "לפקודתך נסראללה" שיתגברו על הרעש של מטוסי הקרב

מטוסי קרב ישראלים חוצים את מהירות הקול בשמי הדחייה של ביירות צילום: רשתות חברתיות
 
נסראללה המשיך בנאומו: "החיסול של פואד שוכר הוא הישג ישראלי, אבל זה לא ניצחון במערכה וזה לא ניצחון במלחמה היומיומית". נסראללה סיפר כי שוכר היה מדור ההנהגה המייסד של הארגון ופעל כבר אז בהברחות נשק ובבניית יכולות. שוכר אייש את חמ"ל הפיקוד של חיזבאללה במלחמת לבנון השנייה, היה קשר עמוק ביניהם שהיה ידוע לכולם בארגון.
 
נסראללה אמר שהעולם מתעלם מדבריו של שר האוצר סמוטריץ' בראיון בכנס לזכר גוש קטיף: "אף אחד לא ייתן לנו להמית ברעב שני מיליון אזרחים, למרות שזה אולי צודק ומוסרי עד שלא מחזירים את החטופים".

נסראללה המשיך: "אם הממשלה הישראלית תנצח בעזה אז אין פלסטין ומסגד אל-אקצא יהיה בסכנה גדולה. הפרויקט של נתניהו וסמוטריץ' הוא המולדת החלופית כלומר ממלכת ירדן. תהיה סכנה לירדן ולסוריה. אפילו למצרים ולכל מדינות האזור תהיה סכנה מצד ישראל אם היא תנצח בעזה. המטרה של המערכה היא למנוע מישראל לנצח ולחסל את הסוגייה הפלסטינית".

נסראללה המשיך: "האויב כעת צריך לחכות. הציפיה הישראלית כבר שבוע היא חלק מהתגובה וחלק מהעונש. זה חלק מהמלחמה. הלוחמה הפסיכולוגית היא חלק מהמערכה. התגובה שלנו תבוא, בנפרד או עם הציר. אולי נצא ביחד או שכולם יירו בנפרד על מטרות שהם רוצים".

עוד מנסראללה: "אחרי החיסול של הניה בטהראן, איראן רואה את עצמה מחויבת להגיב והאויב מחכה. איראן תגיב וגם אנחנו נגיב. אנחנו רואים את עצמנו מחויבים להגיב על החיסול של פואד שוכר. אין להגיב באמוציונאליות, אלא באומץ: לאט לאט. פעם היינו אומרים שישראל עומדת על רגל וחצי מחשש לתגובה של חיזבאללה, אבל היום כל ישראל עומדת על רגל וחצי מהצפון ועד לדרום".

נסראללה ציין כי רובו של בסיס חיל האוויר ברמת דוד פונה ומפעלים שפונו מצפון לחיפה. "הכטב"מים שלנו מגיעים לעכו. היום הם הקפיצו את ישראל. המפעלים בצפון אפשר להשמיד אותם בשעה אחת".

מלחמת חרבות ברזל נסראללה פואד שוכר חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}