י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בפריסה ארצית

מותג רכב סיני חשמלי חדש מגיע לישראל

צ'אנגאן מסרה בשנה שעברה מעל 2.1 מיליון רכבים והצפי הוא למסירת 2.8 מיליון רכבים בשנת 2024. צ'אנגאן עצמה מחזיקה בכמה מותגי רכב. היבואנית מודיעה כי תבנה רשת מכירות חדשה

מותג רכב סיני חשמלי חדש מגיע לישראל
מכשירי תנועה תתחיל בקרוב לשווק את מותג דיפאל החשמלי-סיני צילום: דיפאל

רשימת מותגי הרכב הסינים שהגיעו לישראל בשנתיים האחרונות הולכת ומתארכת והפעם מגיע תורה של מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי אשר מכריזה על מותג סיני חדש שמצטרף לשורותיה: צ'אנגאן. עד כה מכשירי תנועה ייבאה ארצה רק את מכוניות הנוסעים של סוזוקי שכעת אינה משווקת בישראל בכלל מכוניות חשמליות, מה שדורש ממכשירי תנועה כמובן "לעבות" את היצע הדגמים שלה עבור הישראלים עם יצרן סיני.

לפי נתוני מכשירי תנועה, צ'אנגאן מסרה בשנה שעברה מעל 2.1 מיליון רכבים והצפי הוא למסירת 2.8 מיליון רכבים בשנת 2024. צ'אנגאן עצמה מחזיקה בכמה מותגי רכב כדוגמת דיפאל, אוואטר ורכבים אשר נושאים על חרטומם את סמלה של צ'אנגון עצמה.

הרכב הראשון שיגיע לישראל יהיה רכב של דיפאל הסינית, שנקרא 7S. לפי היצרנית, ל- 7 S יש גרסה חשמלית וגם גרסה שמצוידת במנוע בנזין אשר משמש כגנרטור (מאריך טווח) שמייצר חשמל להנעה. לפי הודעת היבואנית, הדגם שיגיע לישראל הוא ב-100% חשמלי.

רשימת האבזור של רכב הכביש שטח הסיני כוללת מסך 15.6 אינץ' התומך בקישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל CarPlay לשליטה מלאה על מערכות הרכב, תצוגה עלית לנהג וגג פנורמי כהה לאורך כל גג הרכב. הדגם יגיע בשלל צבעים חיצונים בשילוב צבעי פנים כגון כתום, שחור או לבן לבחירה אישית של הלקוח.

בנוסף, במהלך מחציתה השניה של השנה הבאה יגיע לישראל גם רכב כביש שטח חשמלי קטן יותר. כדי להיערך להגעתו של הסיני החדש, היבואנית מודיעה כי תבנה רשת מכירות חדשה בפריסה ארצית שגיוס אנשי המקצוע עבורה כבר החל.

 

 

דיפאל סוזוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}