ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מושל מינסוטה

זהו הסגן של קמלה האריס אם תיבחר לנשיאת ארה"ב

בארצות הברית מדווחים כי קמלה האריס בחרה במושל מינסוטה טים וולץ כשותפה במרוץ מול דונלד טראמפ בבחירות שיתקיימו בנובמבר הקרוב. היא צפויה להכריז עליו רשמית בשעות הקרובות בעצרת משותפת עמו בפילדלפיה

זהו הסגן של קמלה האריס אם תיבחר לנשיאת ארה"ב
מושל מינסוטה טים וולץ צילום: צילום מסך

רשת CNN מדווחת כי סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס בחרה במושל מינסוטה טים וולץ לסגנה המיועד במרוץ מול דונלד טראמפ לבית הלבן בבחירות שיתקיימו בנובמבר. האריס תשתתף השבוע בגיוס כספים בקליפורניה יחד עם סגנה החדש.

וולץ בן ה-60 מכהן כמושל מינסוטה מאז 2019. הוא נחשב לתומך בולט של האריס, וולץ, נמצא כעת בקדנציה השנייה שלו כמושל מינסוטה ויושב ראש איגוד המושלים הדמוקרטיים. בעבר כיהן 12 שנים בקונגרס, וייצג מחוז כפרי בעל נטייה שמרנית, שנשלט בעיקר על ידי הרפובליקנים, גם לפני כהונתו וגם אחריה. 

הוא כינה את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וסגנו ואנס כ"בחורים מוזרים". הביטוי הצליח, והפך לחלק מהקמפיין של האריס, התפתחות שמשמחת את הדמוקרטים.   

"אלו אנשים מוזרים בצד השני. הם רוצים לאסור ספרים. הם רוצים להיכנס לכם לתוך חדר הבדיקות. זו האמת. אלו רעיונות מוזרים. תקשיבו להם כשהם מדברים", אמר וולץ בריאיון ל-MSNBC לפני כשבועיים, ומאז האריס אימצה את התיאור שוב ושוב ותייגה את טראמפ כ"מוזר".

טים וולץ מינסוטה קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}