י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו בגלריה

הרה"צ מבעלזא חנך את 'משרד הרווחה' וישב באסיפה שלוש שעות

הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח מבעלזא הגיע לחנוכת 'משרד הרווחה' של קהילת חסידי בעלזא בארה"ק. במהלך הביקור שנמשך כמה שעות התעניין בפרוטרוט בכל הפעילויות והביע את התפעלותו העמוקה מהפעילות האדירה. צפו בגלריה

הרה"צ מבעלזא חנך את 'משרד הרווחה' וישב באסיפה שלוש שעות
הרה"צ מבעלזא בביקור בחנוכת משרדי הרווחה של בעלזא צילום: אנשיל בעק

הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו יקירו של האדמו"ר מבעלזא הגיע לביקור מרגש ולחנוכת המשרדים החדשים של ארגון 'אהבת חסד' המשמש כ'משרד הרווחה' של קהילת חסידי בעלזא בארץ ישראל.

בתחילה קבע מזוזה בדלת הכניסה של אגף קבלת קהל למשפחות, ולאחר מכן נכנס הרה"צ לאסיפה ממושכת של כשלוש שעות עם מנהלי תשעת אגפי הפעילות של הארגון המכסים את כל תחומי הסיוע והרווחה של הקהילה, החל מחלוקת מזון למשפחות נזקקות ועד פעילויות שונות למניעת מצוקות ולהבטחת עתיד כלכלי יציב לאלפי משפחות קהילת בעלזא בישראל.

לאחר דברי פתיחה של מנהל הארגון הרה"ח ר' מאיר אברהם מושקוביץ, סקר כל מנהל אגף את הפעילות הענפה המתבצעת באגף עליו הוא מופקד, אגף מחסני המזון, אגף 'ברידער'ס' לשיקום משפחות שנקלעו למצוקות קשים, אגף 'קרן הילד' שמבטיח מזון קיומי למשפחות נזקקות באמצעות תמיכה כספית קבועה, אגף 'משוש דודים' המסייע למחותנים, אגף 'מכלול' לפרנסה בכבוד, אגף 'שפע' המטמיע התנהלות כלכלית נכונה, אגף 'בזכות' למיצוי זכויות ממשלתיות, אגף 'קרן יתומים' ואגף 'עזרת חגים'.

במהלך הביקור התעניין בפרוטרוט בכל הפעילויות והביע את התפעלותו העמוקה מהפעילות האדירה, ובירך מקרב לבו שכל הפעילים יצליחו להמשיך בעבודת הקודש ולסייע לכל משפחה הזקוקה לעזרה ושבס"ד אף משפחה לא תזדקק יותר לסיוע.

הרב אהרן מרדכי רוקח חסידות בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}