י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ח"י פעמים

"מקרה חריג של מצוקה חריפה": זעקתם של שני גדולי הדור

הגאון הגדול רבי מיכל זילבר שליט"א גדול מרביצי התורה בדורנו, ואתו עמו גדול הדיינים וראשי הישיבות החסידיות הגאון האדיר רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, מבקשים בכל לשון של בקשה: כל מי שיכול ייתן ח"י פעמים ח"י

"מקרה חריג של מצוקה חריפה": זעקתם של שני גדולי הדור
גדולי הרבנים צילום: קופת העיר

המקרה הזה לא יכול להשאיר אותנו אדישים, וזאת, משום ששני גדולי הדור שנחשפו אליו, אמרו שהם לא יכולים להישאר אדישים. מקרה מצמוקה חריג מאוד, שגרם לשני ענקי הדור להכריז פה אחד כי מדובר ב"הצלת נפשות ממש", כהגדרתם, ואף גרם להם לצאת מגדרם ולנקוב בסכום של ח"י פעמים ח"י, 324 שקלים – הסכום שהם מבקשים לתרום, כל מי שיכול. 

לתרומת ח"י פעמים ח"י הקליקו כאן>>>

מדובר בבקשה חריגה מאוד, במיוחד כשהיא באה משני הגדולים, אשר בימים כתיקונם אינם ממהרים לצאת בקריאה לציבור. אם שניהם הגיעו למסקנה שפה המקום לחרוג מהמנהג הקבוע ולבקש מהציבור עזרה, זה קורה רק בגלל שהם מבינים שאכן המקרה הזה חריג בחומרתו ובהשלכות שלו, ובמיוחד בהצלת הנפשות העצומה שאפשר לעשות בעזרת התרומות שיגיעו מהציבור בעז"ה. 
גדול מרביצי התורה בדורנו, הגאון רבי מיכל זילבר שליט"א, אשר זכה להיות מורה דרכם של רבבות יהודים שלמדו אצלו את הש"ס כולו באמצעות שיעוריו המוקלטים הנפוצים ברחבי העולם היהודי זה עשרות בשנים, הן באידיש והן בלשון הקודש. 

ועמו גדול הדיינים וראשי הישיבות החסידיות, הגאון האדיר רבי נפתלי נוסבוים, ראש ישיבת 'חיי משה' ושלל ישיבות נוספות המתנהלות תחת שרביט הנהגתו, דיין הדן דין אמת לאמיתו ונעשה שותף למעשה בראשית, מגדולי המקובלים וצדיקי הדור אשר בירושלים עיר הקודש. 

זה הזמן שבו מי שרוצה לזכות במצווה גדולה ויקרה של צדקה מהודרת להצלת נפשות ממש, יכול לקפוץ על המציאה, לעשות כאשר מבקשים שני גדולי הדור, לכבוד התורה וחכמיה, שכן מדובר בשני שקדנים מופלגים, שצברו יחד למעלה מ-150 שנות לימוד ללא הפוגה, והתלמידים שהעמידו צברו יחד עוד אלפי שנות חיים של לימוד תורה.

מרנן שליט"א מבקשים בכל פה, שכל מי שיש בידו אפשרות, יתרום את הסכום האמור, גם אם הדבר בא לו על ידי מאמץ. וזאת, משום שמדובר כאמור בעניין של הצלת נפשות כפשוטו, וידוע מה שהובטחנו כי "מעולם לא העני אדם מהצדקה". 

מרנן שליט"א מברכים מכל הלב ובכל פה את התורמים היקרים, שיזכו לכל מילי דמיטב, ובמדה כנגד מדה יזכו לחיים ארוכים וטובים, הם וכל משפחתם, ויתקבלו תפילותיהם לרצון וימצאו חן בעיני אלוקים ואדם. 

זה הזמן לעצום את העיניים ולסמוך על שני ענקי הדור, מרנן ורבנן שרי התורה והחסידות, להישמע לקריאתם, לפתוח את הלב ולהעניק למקרה הדחוף כל כך, כדי להציל נפש מישראל. 

ובזכות מצוות צדקה נזכה לברכת קודשם של מרנן הרבנים הגאונים שליט"א, ובמידה כנגד מדה יאריך ה' ימינו בטוב ושנותינו בנעימים. אמן. 

לתרומת ח"י פעמים ח"י הקליקו כאן>>>
 

מיכל זילבר נפתלי נוסבוים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}