י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תקראו ותבינו

נוף הגליל מציגה: הזדמנות נדל"נית שאין דומה לה בישראל

בוריס קפלן, בעלים ומנכ"ל חברת ל.ב. קפלן, אחראי לעשרות עסקאות נדל"ן מצוינות מתחילת 2024 ובשטחה של העיר המתפתחת ומשתבחת – נוף הגליל. ברקורד שלו יש כבר מעל 40 דירות שרכש עבור משקיעים והוא ממשיך לחרוש את העיר ולהשיג עסקאות משובחות. איך הוא עושה זאת? תקראו ותבינו

נוף הגליל מציגה: הזדמנות נדל"נית שאין דומה לה בישראל
בוריס קפלן צילום: באדיבות המצלם

המציאות העכשווית בישראל מציגה הרבה סימני שאלה עסקיים. יצאנו לבדוק באיזו עיר קיימות הזדמנויות נדל"ניות עכשוויות? כאשר התייעצנו עם מומחי נדל"ן, הומלץ לנו לשוחח עם אחד האנשים הבולטים בתחום בשלוש השנים האחרונות – בוריס קפלן, המכונה על ידי אנשי המקצוע: מר נוף הגליל. קפלן איש מיוחד וחכם. הוא יזם נדל"ן מ-2021 שלמד בטכניון לתואר ראשון, באוניברסיטת תל אביב לתואר שני במנהל עסקים, עבד בחברות בולטות בתחום ההיי טק ויוצא יחידת הפאר 8200.

בוריס מציג בימים אלו הזדמנות נדל"נית מצויינת למשקיעים בכלל ולחרדים בפרט ומספר:" נוף הגליל  רוצה לגדול ומסמנת את הקהל החרדי. העיר מציגה רשימת בתי כנסת מרשימה: בית כנסת ספרדי תפארת ישראל", "תורת משה", "ברית ירושלים", בית כנסת קווקזי "נווה שלום" ועוד. הם ממוקמים בשכונה הדרומית.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

בשכונה הסמוכה תמצאו את בתי הכנסת "משכן משה", "אור חדש", "מאור ישראל", "אחדות ישראל". זו עיר שבה גרים מעל 50 אלף תושבים ויש תוכנית בניה רחבה. כיוון שהעירייה מתכננת לגדול ולהתרחב, יש תכנית להגדיל את מספר החרדים בעיר בשכונת הר יונה ג'. התוכנית מדברת על שיפור פני העיר, סלילת כבישים ומדרכות, הקמת תשתיות חדשות, קרבה למוסדות ציבור ומוסדות עירוניים, שירותי בנקאות ורפואה.

ולצד אלו, תיעשה השקעה בגינון לצורך הרחבת והקמת בתי מדרש. אין שום מקום אחר בישראל כרגע, שמציג דירות מרווחות וגדולות, בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה, שהקמתה תושלם בשנים הקרובות ובמחיר של מתחת למיליון שקלים.

לבדיקתי, ייבנו 3300 יח"ד, 103 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, 240 אלף מ"ר מבני מוסדות ציבור. והכי משמח זה שיהיו 84 דונם של שטחים פתוחים ולכן הבנייה לא רק מרווחת אלא גם מהווה היתכנות כלכלית מעולה לפרויקטים של פינוי בינוי. זה מהלך שובר שוויון לגבי המשקיעים. לא במקרה אני רכשתי עבור משקיעים 45 דירות שכולן מושכרות לטווח ארוך וללא בעיית גבייה. ואין כמעט תחלופת דיירים, מה שיוצר רצף בהכנסות משכירות. הדירה מושכרת לדייר קבוע  ולכן יש פחות הוצאות עבור תיקונים. דייר חדש שנכנס ידרוש הוצאות על ריענון הדירה.

לגבי הסיבות המרכזיות שהוא מתמקד בנוף הגליל, מוסיף בוריס:

"בנוף הגליל גרות משפחות צעירות. כאשר הילדים קרובים לבתי הספר וההורים למקום העבודה ובית הכנסת, אין למשפחה סיבה לזוז. אני נולדתי בעיר וכאשר למדתי את תחום הנדל"ן הבנתי שיש יתרון גדול למי שישקיע מיידית בנוף הגליל. בעוד 4/5 שנים, כשהרכבת הקלה תתחיל לנוע, תהיה פה קפיצת מחירים אדירה. אפשר לראות כבר ניצנים של קפיצת המחירים ככל שתאריך פעילות הרכבת מתקרב".

בוריס קפלן מציג את החזון שלו ולפיו הוא מתכנן לבנות עבור משקיעים מה שהוא קורא "נחת כלכלית", בדיוק כפי שסידר למשפחתו. האיש נשוי פלוס שני ילדים בן 35 ומתגורר באחד מהאזורים היקרים בישראל, בגליל ים-הרצליה. זאת על אף שעלה לארץ ללא אמצעים, ללא ירושות או גב כלכלי מההורים. מה שנקרא, עשה הכל בעשר אצבעות.

מה כולל השירות שלך?

"השירות מחולק לשניים, ישראלי ובינלאומי. באופן כללי בעולם אני מייצג משקיעים בעיקר בשוק האמריקני וגובה אחוזים מהצלחת העסקה. בארץ אני מתמקד בנוף הגליל ופעיל גם בבת ים וחיפה.

השירות כולל טיפול מלא במשקיע שמגיע מבולבל וחסר ידע ורוצה לעשות עסקה טובה. הוא יוצא ממני עם דירה בבעלותו, ואם ירצה, הדירה תושכר לשוכרים מעולים ויהיו לו צ'קים בכיס.

תמורת 31.000 שקלים לפני מע"מ אני מבצע עבודה של כמה אנשים, כשאני נכנס לנעלי המשקיע ועושה את ההשקעה הכי טובה שאפשר במקומו. אני נפגש עם אנשי נדל"ן ומתווכים, הולך לעירייה כדי לברר בנוגע לתוכניות פיתוח ועושה תחקיר סביב יזמים ומקדמי פרויקטים. בסיום התחקיר המקצועי אני מגיע לעסקאות הכי טובות ואז בודק את הדירה עם אנשי מקצוע כולל בדיקת שמאי. אעשה מו"מ כדי לסגור עסקה בשביל המשקיע, ואז אמצא אנשי מקצוע שדרושים להשלמת התהליך וגם אנהל אותם.

השירות כולל ליווי למו"מ בעת הקניה ולפני השכרה. גם את השיפוץ אני מנהל עם צוות עובדים שלי ובמחיר נמוך משמעותית מהמקובל. כשהדירה מוכנה, אם הלקוח רוצה להשכיר וליהנות מהכנסת שכר דירה, אבדוק את דרוג האיכות של השוכרים ואחרי שאאשר אותם, אכין הסכם ואקח מהם צ'קים לכל התקופה וגם ביטחונות."

השירות של בוריס קפלן מתבצע על מנת לחסוך למשקיע זמן וכסף ויותר מכל, תסכול. כשמדובר בנוף הגליל, הוא מכוון למשקיעים שמחזיקים הון עצמי סביב 350-500 אלף שקלים ומשוכנע ביכולתו להשיג להם עסקה חלומית.

"נוף הגליל עונה על כל מנועי הצמיחה המנבאים עליית מחירים: החינוך עבר מהפך לטובה ומ-כ70 אחוזי זכאות לבגרות המריאה העיר למעל 90 אחוז וזכתה בפרס החינוך אשתקד. זה חשוב מאוד למשפחות צעירות. הרכבת הקלה תחבר את נוף הגליל לחיפה ותהפוך אותה למקושרת ונגישה. אין עיר אחרת עם רכבת קלה בפריפריה. מבחינת תעסוקה – אזור התעשייה ציפורית, מכיל עשרות חברות שמציעות מאות מקומות עבודה פנויים בכל רגע נתון. בנוסף, נבנה בעיר פארק מים חדש, ו"נוף הפארק" נבחר לאחד מ-10 הפארקים הכי יפים בארץ והוא כולל גן חיות, פלנטריום, כלוב ציפורים ענק ונקודות תצפית מרהיבות. בקרוב תיבנה מסעדה שתציג נוף פנורמי ברמה עולמית. היכל ההחלקה על הקרח נמצא בתהליך בניה ויש מספיק בתי קפה ומסעדות".

את בוריס קפלן אפשר לפגוש בעת סיוריו בעיר למשקיעים ומבקרים . היזם החרוץ מביא אותם לביקור מקצועי בעירייה ובנקודות עניין משמעותיות בנוף הגליל. מי שנרשם לסיורים אלו מקבל מידע מקצועי ועדכני לגבי השקעות אפשריות בעיר ואף נהנה מכיבוד ומפיצה כשרה למהדרין.

לסיום, תוכל לגלות לנו באיזו שכונה אתה ממליץ לרכוש דירה בנוף הגליל?

"אני מתמקד בחלק הדרומי והמרכזי של העיר, יש כאן המון הזדמנויות בגלל קרבה לנקודות עניין שמעניינות במיוחד משפחות, שהן נחשבות לשוכרות הנוחות ביותר. באופן כללי העיר נמצאת במוקד השקעות ממשלתיות וגם העירייה פעילה ורוצה לשפר את העיר לקראת התרחבות. ככל שהאזור מתפתח ומתחדש, כך המחירים יתיישרו למעלה.

לקהילת החרדים מומלץ להתמקד בשכונות הדרומיות או שכונת הר יונה, שם נמצאות הזדמנויות נדל"ניות מצוינות. בשכונה זו גרים גם יהודים דתיים מקהילת בני מנשה".

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

נוף הגליל השקעת נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}