ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אין הסברה

ישראלי שהזמין דירת נופש בשוויץ נתקל באנטישמיות: "הידיים שלך מגואלות בדם"

חמאס מנצח בחזית התעמולה האנטישמית; בעל דירת נופש בשוויץ שצפה בתמונות מעזה, פרק את תסכולו על ישראלי שהזמין ממנו דירת נופש: "אתה צריך להתבייש להיות יהודי עכשיו, אתה באמת חושב שלרוצח יש מקום להתארח אצלנו?"

תמונת ארכיון
תמונת ארכיון צילום: מרדכי לובעצקי

ישראלי שהזמין דירת נופש בשוויץ, נתקל ביחס אנטי-ישראלי משפיל מצד בעל הדירה. בחברת בוקינג נענו לפנייתו לבטל את ההזמנה ובנוסף הפעילו סנקציה כנגד בעל הכנס.

לפי הפרסום ב'ווינט', הישראלי, ד"ר גידי ג', חוקר מוח במרכז האקדמי לב הזמין את דירת הנופש באמצעות אתר בוקינג, ונתקל בשאלה מקוממת במיוחד מבעל הנכס: "לפני שאתה טס ומגיע לפה יש לי שאלה אחת אליך - מה קרה בעזה? איך הממשלה שלך יכולה להרוג אלפי פלסטינים חפים מפשע?". ג' לא הגיב ובעל המקום ניסה להתקשר אליו.

בשלב זה חשש ג' לנפוש בדירה וגם לא רצה לפרנס את הבעלים האנטישמי ודרש לבטל את ההזמנה. אלא שבעל המקום הוסיף על חוצפתו ודרש מג' לבטל בעצמו את ההזמנה ולספוג את עלות הביטול. 

גידי הגיב ואמר שהוא יהודי גאה וגאה בצה"ל ובמדינה, ושאל אותו אם הוא מתכוון לתת לו להתארח במקום כיהודי גאה. בעל המקום השיב: "אתה באמת חושב שאני אכבד אנשים כמוך? הידיים שלך מגואלות בדם של אנשים חפים מפשע". 

בנוסף, בעל הדירה שלח תמונות של ילדים ונשים שנפגעו בהפצצות בעזה, וכתב: "הממשלה שלך היא ארגון טרור, תבטל בבקשה את ההזמנה שלך בבוקינג ותישאר הרחק מאיתנו, אתה צריך להתבייש להיות יהודי עכשיו, אתה באמת חושב שלרוצח יש מקום להתארח אצלנו?". 

ג' פנה לחברת בוקינג עם צילומי המסך והם נאותו לבטל את ההזמנה. בנוסף, הוא דרש להרחיק את בעלי הנכס מהאתר. בחברה נענו לבקשתו. 

מחברת בוקינג נמסר ל-ynet: "אנחנו בבוקינג לא מוכנים לקבל כל צורה של אפליה ולכן הסרנו את הנכס מהפלטפורמה שלנו".

אנטישמיות שוויץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}