י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סייעני טרור

אוקראינה: רוסיה עוזרת לאיראן להתכונן למלחמה עם ישראל

לאחר הדיווח כי רוסיה החלה לספק מכ"מים מתקדמים וציוד הגנה לאיראן, שגריר אוקראינה בישראל תוקף את רוסיה: "רוסיה עוזרת לאיראן להתכונן למלחמה עם ישראל. עלינו להתאחד ולעצור את ציר הרשע הזה"

אוקראינה: רוסיה עוזרת לאיראן להתכונן למלחמה עם ישראל
מל"טים צילום: שאטרסטוק

שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורנייצ'וק, תקף את רוסיה על הסיוע הצבאי שהיא נותנת לאיראן: "ראשית איראן סיפקה בנדיבות את המל"טים שלה לרוסיה לצורך התקפות חסרות רחמים על אזרחים. וכיום רוסיה מוסרת את נשקה ועוזרת לאיראן להתכונן למלחמה עם ישראל. עלינו להתאחד ולעצור את ציר הרשע הזה לפני שהם הולכים רחוק מדי".

עוד אמר: "העולם הדמוקרטי חייב לעצור את התוקפנות של ציר הרשע בראשות איראן ורוסיה. כשבכירים רוסים מגיעים לטהראן כדי לעזור לאיראנים במלחמתם נגד ישראל, זה המשך ישיר לתוקפנות רוסיה נגד אוקראינה ונגד שאר העולם החופשי".

הבוקר דיווחנו כי איראן סיפקה לרוסיה מל"טים צבאיים, ושתי המדינות חתמו לאחרונה הסכם להרחבת שיתוף הפעולה הצבאי והמודיעיני ביניהן. כלי תקשורת באיראן דיווחו כי איראן ביקשה מרוסיה מערכות הגנה אווירית מתקדמות בזמן שהיא מתכוננת ללחימה עם ישראל.

שני בכירים איראנים הבקיאים בפרטי תכנון הנקמה בישראל, האחד חבר משמרות המהפכה, אישרו ל'ניו יורק טיימס' כי איראן הגישה את הבקשה, ואמרו שרוסיה החלה לספק מכ"מים מתקדמים וציוד הגנה לאיראן.

המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, הורה על תקיפה ישירה מאיראן על ישראל לאחר חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, בפיצוץ בבית ההארחה בזמן שביקר באיראן לרגל השבעת הנשיא החדש.

מלחמת רוסיה אוקראינה שגריר אוקראינה חמאס איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}