י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
איומים ללא הפסקה

מקורב לחיזבאללה: "הזירה תהיה תל אביב ועלולה להיות פגיעה באזרחים"

עורך עיתון שמדברר את חיזבאללה מאיים כי תל אביב עלולה להוות מטרה לאחר סדרת החיסולים. "אפקטיביות תהיה בפגיעה במרכז בולט של הגוף שקיבל את ההחלטה בעניין החיסול והשתתף בביצועה"

מקורב לחיזבאללה: "הזירה תהיה תל אביב ועלולה להיות פגיעה באזרחים"
כטב"ם חודר לת"א צילום: צילום מסך

העורך של העיתון הלבנוני אל-אח'באר המקורב לחיזבאללה, איבראהים אל-אמין, כותב הבוקר במאמר תחת הכותרת "נקמה ועונש ולחץ להפסקת המלחמה בעזה", כי "זה נכון שלחיזבאללה יש מרחב גדול מבחינת התגובה בשל אופי החיסול שבוצע בדאחיה ומתוקף כך שישראל לא לקחה בחשבון שיש שם אזרחים ושהיא ניסתה במכוון להעביר מסר רב משמעות להתנגדות, אבל אם יש ביכולתה של ההתנגדות לבחור יעדים, אז ייתכן שהזירה שלהם תהיה תל אביב ועלולה להיות פגיעה באזרחים בשולי היעד המרכזי".

עוד הוא כותב: "מה שכן האפקטיביות הרצינית תהיה בפגיעה במרכז בולט של הגוף שקיבל את ההחלטה בעניין החיסול והשתתף בביצועה". אל-אמין ציין במאמרו כי בניגוד לאיראן ולחיזבאללה על החות'ים בתימן אין שום מגבלות כיוון שישראל פגעה במכוון במתקן אזרחי בנמל אל-חודיידה והיא ידעה מראש שיהיו אזרחים שייהרגו או ייפצעו, כך פרסם רועי קייס בכאן חדשות.

באדיבות המצלםהעמוד הראשי הבוקר של העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם חיזבאללה: "בין אם באיחור או במהרה העונש מגיע. אל תולך שולל"צילום: באדיבות המצלם

במאמר גם אל-אמין מדגיש שמעבר לתגובות של זרועות הציר כענישה על מעשיה של ישראל, המטרה שלהן תהיה גם להעביר מסר מרכזי שלפיו ההחלטה של זרועות הציר הפרו איראני לסייע לעזה עומדת בעינה, יהיו אשר יהיו המחירים, גם אם הדבר יוביל למלחמה כוללת (במילים אחרות מטרת התגובות תהיה גם להפעיל לחץ על ישראל להפסיק את המלחמה בעזה).

התגובה האיראנית תגיע כנקמה לאחר חיסול ראש הלשכה המדינית איסמעיל הנייה בטהראן ובכיר חיזבאללה פואד שוכר בביירות.

איראן חיזבאללה תל אביב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}