י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עדיין בשבי

אלפים ציינו יום הולדת 5 לאריאל ביבס בכיכר החטופים

היום חל יום הולדתו ה-5 של אריאל ביבס, שנמצא בשבי החמאס יחד עם אמו שירי ואחיו הקטן כפיר. גם ירדן אביו מוחזק בשבי. סבתו: "העולם סביבנו ממשיך להסתובב, אבל הזמן כאילו קפא מלכת בלעדיך"

אלפים ציינו יום הולדת 5 לאריאל ביבס בכיכר החטופים
כפיר ואריאל ביבס צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

היום חל יום הולדתו ה-5 של אריאל ביבס. משפחות חטופים לצד תומכיהן ציינו יום הולדת לאריאל בכיכר החטופים. האירוע החל בצעדה המונית מכיכר הבימה בהשתתפות אלפי אנשים שצעדו לכיכר החטופים.

בכיכר התקיים אירוע לציון יום ההולדת בהנחיית ישראל קטורזה ובהשתתפות בני המשפחה.

פנינה ביבס-קשת, אמו של ירדן ביבס וסבתו של אריאל: "לולי יקר שלי 9 חודשים חלפו מאז שנלקחת מאיתנו ע"י אנשים רעים. תשעה חודשים של דמעות, של תפילות, של תקווה שלא נכבית. העולם סביבנו ממשיך להסתובב, אבל הזמן כאילו קפא מלכת בלעדיך. כשאני מקריאה סיפור לבת דודתך, אני מחפשת אותך בעיניים. כאילו אם אסתכל מספיק חזק, אמצא אותך יושב לצידה, מקשיב בריכוז ומחייך את החיוך הביישני והמתוק שלך. הלב שלי מחסיר פעימה בכל פעם שאני נזכרת כמה אתה חסר". 

עפרי ביבס, אחותו של ירדן ביבס: ״לפני שבועיים, ראש הממשלה שלנו טס לוושינגטון והחזיק שם את הציור שצייר אריאל. אריאל תיאר לגננת את מה שצייר והיא כתבה: "אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". כל מילה במשפט הזה, דוקרת לי בלב כמו סכין. ואני שואלת- מי יציל את אריאל? מי יציל את כפיר, את שירי ואת ירדן ואת 111 החטופים האחרים? אני פונה אליך ראש הממשלה, זה לא מספיק להחזיק תמונה! הגורל שלהם בידיים שלך! יש עסקה שאתה חתום עליה". 

"אל תוסיף לה שינויים, אל תציב גבולות אדומים חדשים. אל תהסס ואל תדחה, תביא אותם הביתה. אסון השבעה באוקטובר התרחש במשמרת שלכם. עליכם מוטלת האחריות והחובה להחזיר את החטופים, להשיב את המפונים לבתיהם, ולאחד את החיילים עם משפחותיהם".

אריאל ביבס משפחת ביבס כיכר החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}