י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כתב אישום

"יש לי נשק": התחזו לשוטרים - ושדדו קשישים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר גנבו כסף ורכוש מאנשים מבוגרים לאחר שהתחזו לשוטרים

"יש לי נשק": התחזו לשוטרים - ושדדו קשישים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר גנבו כסף ורכוש מאנשים מבוגרים לאחר שהתחזו לשוטרים.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, התחזות כעובד ציבור, קבלת דבר במרמה, גניבה, התפרצות לדירת מגורים ועבירות נוספות.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד איהב נופל מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הנאשמים גולן רחמים (47) מאזור ואבישי אביטבול (41) מרמלה, הגיעו בשתי הזדמנויות שונות לביתם של אנשים מבוגרים ברמת גן ובראשון לציון, הציגו את עצמם בכזב כשוטרים וגנבו מהם במרמה כסף ורכוש יקר ערך.

באירוע אחד, פגשו במתלונן בבניין מגורים, כשהם חובשים כובעים של שוטרי יחידת הבילוש של משטרת ישראל, אמרו לו כי הוא מוזמן לחקירה ועליו להתלוות אליהם וגנבו ממנו את הארנק ואת מפתחות הרכב.

לאחר מכן, גנבו את הרכב ונאשם 1 נהג בו כשהוא בפסילת רשיון נהיגה. באירוע אחר, נכנסו בכוח לדירה של אדם מבוגר בן כ-77, בטענה שהם הגיעו לעשות חיפוש וכאשר נדרשו להציג צו חיפוש או תעודה, איימו עליו, בין היתר כך: "תזהר ממני יש לי נשק שלי פה עוד מילה אני עוצר אותך". לאחר שחיפשו בדירה אחר הכספת ורכוש, שדדו מהדירה באיומים רכוש יקר ערך.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים בחרו לבצע את העבירות כלפי אנשים מבוגרים, אשר האמינו כי מדובר בשוטרים ונתנו בהם את אמונם. הם פעלו באופן מתוכנן וניסו ליצור לעצמם רווח כספי מהיר על חשבונם של אזרחים תמימים.

גניבה התחזות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}