י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התוצאה תהיה חמורה

ד"ר חגי בן-ארצי קורא לגיסו: "אל תחתום על העסקה"

"אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו: בשום פנים ואופן אל תחתום על עסקה שיש בה שחרור מחבלים, בטח לא כששחרור המחבלים מלווה בהישגים אסטרטגים לחמאס".

ד"ר חגי בן-ארצי קורא לגיסו: "אל תחתום על העסקה"
ד"ר חגי בן-ארצי צילום: באדיבות המצלם

ד"ר חגי בן-ארצי, התארח לשיחת עומק עם שניאור ובר בפודקאסט 'כור ההיתוך' על מצב החברה הישראלית לאור המלחמה והקרע הפנימי, וקרא לגיסו – ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא לחתום על העסקה שעומדת על הפרק לשחרור החטופים.

בשיחה עם שניאור ובר אמר בן-ארצי: "אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו: בשום פנים ואופן אל תחתום על עסקה שיש בה שחרור מחבלים, בטח לא כששחרור המחבלים מלווה בהישגים אסטרטגים לחמאס.

ד"ר בן-ארצי הדגיש כי "זה לא רק עידוד עצום לחמאס, אלא לכל תנועות הטרור שיבינו שזאת הדרך לשבור והכניע את מדינת ישראל. מספיק עם הדרך הזאת. ראינו לאן היא הובילה. ראית איך שחרור של חייל אחד גם לטבח הנורא בשמחת תורה. ואם נכנע לעסקה זו התוצאה תהיה חמורה פי מאה".

לדבריו, "אם חלילה מדינת ישראל תתפתה לעסקה דומה, הטבח הבא יהיה לא של אלף וחמש מאות הרוגים אלא של חמישה עשר אלף הרוגים. אסור למדינת ישראל אפילו להעלות על דעתה שחרור של מחבל אחד. זה יהיה הניצחון הגדול של חמאס. לא רק שהם רצחו, טבחו, גזלו ושדדו - הם גם מנצחים ומשחררים את כל המחבלים. אסור למדינת ישראל אפילו להעלות על דעתה שחרור של מחבל אחד. את החטופים נשחרר במסגרת המלחמה. מי שלא נצליח לשחרר - נאמר שאלף וחמש מאות נהרגו - וזה חלק מהמחיר שעם משלם על חירותו".

בהתייחסו ליום שאחרי, אומר בן-ארצי כי "רק שליטה צבאית בכל רצועת עזה שלא תאפשר תקומה של חמאס או משהו שדומה לו. שליטה כזו, כפי שמתקיימת ביהודה ושומרון, לצד שיקום של גוש קטיף ובנייה מחדש - יעשו את התיקון. גוש קטיף במשך שנים רבות שימש בלם נגד עליית החמאס והטרור בעזה. לניצחון אין שום משמעות חוץ מאשר שיבת עם ישראל באופן מלא לא רק לגוש קטיף אלא לשליטה מלאה בכל חבל עזה".

ד"ר חגי בן ארצי בנימין נתניהו שניאור ובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}