ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

ההפתעה שריגשה מאות מטפלות במעונות גוש עציון

מאות מטפלות של מעונות ״בשבילי החינוך״ בגוש עציון הופתעו לגלות הבוקר שלטי תודה עם השמות שלהן שנתלו בכל היישובים

ההפתעה שריגשה מאות מטפלות במעונות גוש עציון
שלטים גוש עציון צילום: פרח

לכל מטפלת ואשת צוות הודפס שלט ייעודי על שמה ובסך הכל פוזרו ברחבי גוש עציון למעלה מ-200 שלטים- כהוקרה למטפלות ולצוות בשם הרשת וההורים על העבודה המסורה לאורך כל השנה.

המטפלות התרגשו במיוחד מהמחווה המרגשת והאישית. תרצה ברדי, סייעת מביתר עילית שעובדת במעון "בשבילי החינוך" הר גילה שבגוש עציון סיפרה: "הבוקר, איך שהעובדות הגיעו למעון וראו מההסעה את השלטים, כולם היו בהלם והתרגשו מאד. לקבל כל אחת שלט ענק על שמה- זה ממש נתן לנו תחושת הערכה והוקרה לאחר שנה מאד מורכבת. תודה על היוזמה!"

אורית בן עטר, מנהלת אזור גוש עציון מטעם בשבילי החינוך ורשת פרח ציינה: "היה לנו חשוב להוקיר ולהודות למאות המטפלות וגם למנהלות ולכל הצוותים שעושים מדי יום עבודת קודש. במיוחד לאחר שנה מורכבת של מלחמה מתמשכת, הן יצרו עבור הילדים של גוש עציון חממה של ממש". 

פרחשלטים גוש עציוןצילום: פרח

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל ברך: "למטפלות שיום יום מעניקות לב רחב לקטנטנים שלנו מגיעה הרבה הוקרה. השנה הזו הייתה מלווה בהרבה אתגרים ואתן התייצבתן במסירות. השילוט הוא נקודת הערכה קטנה על התפקיד הגדול שמונח על כתפיכן, גידול דור העתיד שלנו."

רשת בשבילי החינוך מפעילה מזה עשור ברחבי גוש עציון  16 מעונות יום ומעון יום שיקומי ו-3 גני חינוך מיוחד.
בשבוע הבא הצוותים והילדים ייצאו לחופשת קיץ מבורכת וכבר ברשת מתארגנים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

ברשת מציינים כי בימים אלה עובדים במרץ על היערכות לפתיחת שנה שכוללת גיוס צוותים חדשים, שדרוג מסגרות קיימות, היערכות פדגוגית ועוד.

רשת פרח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}