י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צעד מרתיח

דיווח פלסטיני: ישראל החזירה 80 גופות לעזה, המשפחות זועמות

דיווחים הפלסטיניים טוענים שישראל מסרה גופות של כ-80 עזתים. במטה משפחות החטופים זועמים

דיווח פלסטיני: ישראל החזירה 80 גופות לעזה, המשפחות זועמות
טנקים בדרך לעזה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לפי דיווחים פלסטיניים, ישראל מסרה את גופותיהם של 80 פלסטינים עזתים לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום. מטה משפחות החטופים תקף את הממשלה בתגובה לדיווחים הללו.

מהמטה נמסר: "יתנו - יקבלו, לא יתנו- לא יקבלו. איך יכול להיות שמדינת ישראל נותנת 80 גופות ומקבלת 0 בחזרה? כיצד ייתכן שמדינת ישראל, בראשותו של נתניהו, מחזירה גופות שלא במסגרת עסקה? מה עם בני המשפחה שלנו, עד מתי ינמקו בשבי החמאס בעזה?". 

עוד מסרו: "איפה ראש הממשלה שטבע את המשוואה הנודעת של "יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו"? איפה המשוואה הזאת כשמדובר בחטופים שלנו? באותה העת שהעסקה להחזרת החטופים מדשדשת, תשובת ישראל למתווכות מגיעה באיחור של שבועות וראשי המו"מ לא מקבלים סמכויות להתקדם, ראש הממשלה דווקא מגלה נחישות ויעילות מרבית בהחזרת גופות העזתים למשפחותיהם". 

"ההורים, הילדים, האחים וכל בני המשפחות שנמצאים על סף ייאוש אחרי כמעט 10 חודשים שיקיריהם בשבי זועקים: "עד מתי"? המשפחות דורשות תשובות והבהרות מראש הממשלה וממתאם השבויים והנעדרים גל הירש מדוע מסירת הגופות מתרחשת שלא במסגרת עסקה להשבת החטופים - החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה ראויה בארצם".

מטה משפחות החטופים עזה גופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}