י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לא הוציא רישיון מעולם

צעיר נמלט משוטרים בנהיגה פרועה ונעצר לאחר מרדף

בתום מרדף של שוטרי מחוז צפון נעצר נהג שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם ונמלט מהשוטרים בנסיעה פרועה תוך סיכון משתמשי הדרך | הרכב נתפס והושבת למשך 30 יום

צעיר נמלט משוטרים בנהיגה פרועה ונעצר לאחר מרדף
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 16/07/24 בשעות הלילה במסגרת פעילות אכיפה של שוטרי המחוז הצפוני בעיר כרמיאל, הבחינו השוטרים ברכב חשוד שנעמד בצד הדרך.

המרדף אחר החשוד צילום: דוברות המשטרה

בעת הגעת הניידת סמוך לרכב וכאשר השוטרים ניסו לברר פרטיו החל הנהג במנוסה פרועה תוך נסיעה ברמזור אדום ומעבר על אי תנועה תוך סיכון משתמשי הדרך, השוטרים קראו לו לעצור בכל שלב ורדפו אחר הנהג שהמשיך בניסיון עיקש להימלט תוך שהוא פוגע במעקה בטיחות ובניידת משטרה עד שבסופו של דבר הרכב נעצר על ידי פריסת מחסומים רחבה.

הנהג בן 19 תושב עראבה נעצר ונחקר ומלבד עבירות של נהיגה פוחזת, הפרעה לשוטר וגרימת נזק נמצא גם כי אינו הוציא רישיון נהיגה מעולם, הרכב נתפס והושבת למשך 30 יום.

מעצר החשוד כפי שתועד במצלמות הגוף של השוטרים צילום: דוברות המשטרה

עם סיום שלב החקירה, כתב אישום הוגש (29/07/24) כנגד הנאשם עם בקשה למעצר עד תום הליכים באמצעות שלוחת תביעות גליל בבית משפט השלום בעכו.

שוטרי מחוז צפון ימשיכו כל העת במשימת הצלת חיים תוך פעילות נחושה ובלתי מתפשרת בעבירות התעבורה והבריונות בכביש במטרה למנוע תאונות דרכים ולשמור על ביטחון הציבור.

מעצר מרדף משטרתי כרמיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}