ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"גדלת בשנה, אך אין חגיגה"

עד מתי? אריאל ביבס יציין יום הולדת 5 בשבי החמאס

הסבתא פנינה כתבה לאריאל: "לולי היקר, האם אתה מרגיש את הגעגוע והאהבה שלנו? גדלת בשנה, אך אין חגיגה. אני מנסה לדמיין את הרגע שתשוב אלינו, האם עדיין תקרא לי סבתא ניני?"

עד מתי? אריאל ביבס יציין יום הולדת 5 בשבי החמאס
קמפיין למען משפחת ביבס החטופים צילום: מערך ההסברה הלאומי

קרוביהם של משפחת ביבס מציינים היום (שני) את יום הולדתו ה-5 של אריאל, שנחטף יחד עם אמו שירי ואחיו הקטן כפיר, שהיה אז בן 9 חודשים בלבד. הם נחטפו במהלך המתקפה הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום בשמחת תורה ומאז מוחזקים בידי המרצחים ברצועת עזה, כמעט עשרה חודשים. גם אביהם ירדן, נחטף בנפרד.

תמונותיהם של צמד הילדים כתומי השיער, ש'מעטרות' רבים משלטי המחאה להחזרת החטופים, הפכו לסמל המחדל והמאבק לשחרור 111 החטופים שנותרו בשבי, במקום הנורא ביותר שניתן להעלות על הדעת.

אבשלום ששוני, פלאש 90כפיר ואריאל ביבסצילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

קרובי המשפחה יקיימו הערב טקס לציון יום הולדתו של אריאל בכיכר החטופים בתל אביב וידליקו נר לשובו. במקביל, גשר המיתרים בירושלים יואר בכתום להעלאת המודעות לסבלם של אריאל, כפיר ויתר החטופים. 

עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם מכתב קורע לב שכתבה לאריאל סבתו פנינה: "לולי היקר, האם אתה מרגיש את הגעגוע והאהבה שלנו? תשעה חודשים חלפו מאז נלקחת מאיתנו על ידי האנשים הרעים. תשעה חודשים של דמעות, תפילות ותקווה בלתי פוסקת. גדלת בשנה, אך אין חגיגה. האם אתה יודע שזהו יומך הגדול? הלב שלי מחסיר פעימה בכל פעם שאני חושבת כמה אתה חסר. אני מנסה לדמיין את הרגע שתשוב אלינו, האם עדיין תקרא לי סבתא ניני?", כתבה פנינה.

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס אמרה בשיחה עם רדיו 103, הבוקר: "הציבור ברובו מבין לאחר 10 חודשים של מלחמה שאין ויכוח על נושא החטופים, אנחנו מאבדים אותם. אנחנו כמשפחות לא נוותר ונמשיך להשמיע את קולם".

הדודה, עופרי ביבס-לוי, אמרה לישראל היום: "יום ההולדת של אריאל הוא עוד נקודה מאוד כואבת לציין שהזמן עובר בלי שהחזירו אותם. כשהתקרב יום ההולדת של אריאל, חשבתי איפה היינו ביום ההולדת של כפיר. ואז הבנתי שהוא אף פעם לא חגג כאן יום הולדת. הוא היה בן שנה בשבי, בעזה, ועכשיו הגענו ליום ההולדת של אריאל".

אריאל ביבס כפיר ביבס חטיפת ירדן ביבס החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}