י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המשבר נמשך

בעוצמה מאיימים להפיל את חוק המועצות הדתיות וטוענים לאיום מצד הליכוד

בעוצמה יהודית מאיימים להפיל את חוק המועצות הדתיות של ש״ס בעקבות דרישתם לצרף את בן גביר לקבינט המלחמה. במפלגה טוענים: גורמים בש"ס ובסביבת ראש הממשלה העבירו לנו מסר כי ככל שלא נתמוך בחוק הרבנים, הליכוד יפיל את החוקים של עוצמה יהודית

בעוצמה מאיימים להפיל את חוק המועצות הדתיות וטוענים לאיום מצד הליכוד
איתמר בן גביר צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מליאת הכנסת התכנסה היום (שני) לדיון פגרה ובו יעלו מספר חוקים שהוסרו מסדר היום ביום האחרון של כנס הקיץ בעקבות הטבח במג'דל שמס. בין החוקים שעל סדק היום גם חוק המועצות הדתיות של ש"ס שאותו עוצמה יהודית תוקעת בעקבות דרישת השר בן גביר להצטרף לקבינט המלחמה.
 
בעוצמה יהודית טענו הבוקר כי "גורמים בש"ס ובסביבת ראש הממשלה העבירו לנו מסר כי ככל שלא נתמוך בחוק הרבנים, הליכוד יפיל את החוקים של המפלגה.

בין החוקים של חברי הכנסת מעוצמה יהודית, שמאיימים בליכוד להוריד מסדר היום לטענת בן גביר, חוק החמרת ענישה על מחבלים קטינים: מטרת הצעת החוק היא לקבוע בחוק כי ניתן יהיה להורות על מעצר עד תום ההליכים וכן לגזור עונשי מאסר על מחבלים מתחת לגיל 14. 

חוק הגנה על הציבור מפני ארגוני פשיעה: מטרת הצעת החוק היא לקבוע כי תינתן סמכות לבית המשפט המחוזי להוצאת צווי הגבלה שיפוטיים, בהתבסס על הערכת מסוכנות מודיעינית (ראיות מנהליות), אשר נערכה על ידי משטרת ישראל, ביחס לחברים בארגוני פשיעה שונים.

"מצער שהליכוד מנסה לסחור בחוקים להגנה מפני ארגוני פשיעה ולהחמרת ענישה כלפי מחבלים קטינים תמורת תמיכה בחוק הג'ובים של דרעי.

אנו עומדים על הדרישה להכניס את השר לביטחון לאומי לפורום המצומצם, ועד שדרעי לא יסיר את התנגדותו לצרף את השר בן גביר לפורום המצומצם וראש הממשלה יאפשר זאת, חוק הרבנים לא יעבור", מסרו בעוצמה.

מלחמת חרבות ברזל עוצמה יהודית הליכוד חוק הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}