ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
קורע לב

אברהם סומיכי הי"ד - הוא הנרצח הנוסף בפיגוע בחולון

סומיכי נרצח כשעמד ליד תחנת אוטובוס ברחוב משה דיין בעיר. אלמנתו מרים ספדה לו: "המדינה איבדה אדם גדול, הוא היה הכתר על הראש שלי. היה אבא טוב וסבא"

אברהם סומיכי הי"ד - הוא הנרצח הנוסף בפיגוע בחולון
זירת הפיגוע בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפיגוע בחולון: אברהם סומיכי הי"ד, בשנות ה-80 לחייו, הוא הנרצח הנוסף בפיגוע הרצחני אתמול בחולון, בו נרצחה גם רינה דניב ונפצעו שניים נוספים באורח בינוני וקשה. סומיכי הותיר אחריו שני ילדים וחמישה נכדים. הוא הובא למנוחות אתמול בבית העלמין בחולון. 

ללאמודעת האבלצילום: ללא

סומיכי נרצח כשעמד ליד תחנת אוטובוס ברחוב משה דיין בעיר. באתר 'ווינט' הובאו דבריה של מרים, אלמנתו, שספדה לו הבוקר: "בכל יום הוא לקח אותי לעבודה והיה עושה הליכה להביא את העיתון של הבוקר. אתמול זה היה שונה, הוא לקח אוטובוס במקום לעשות הליכה. שאלתי את הבן שלי איך זה שאבא עוד לא הגיע הביתה ואני לא ידעתי מה קרה. הייתי בעבודה. המדינה איבדה אדם גדול, הוא היה הכתר על הראש שלי. היה אבא טוב וסבא".

כזכור, המחבל עמאר רזק כאמל עודה - תושב השטחים, שוהה בלתי חוקי בן 34 מסלפית, התחיל את מסע הדקירות שלו בכניסה לחניון האוטובוסים ברחוב דן שומרון, שם הוא דקר את יעקב לברטוב שטייל במקום עם הכלב שלו ונפצע באורח בינוני. אחרי שדקר את בני הזוג דניב נמלט לכיוון המדרכה מחוץ לפארק, לכיוון רחוב משה דיין, שם דקר את סומיכי הי"ד שנפצע באורח אנוש ומותו נקבע בהמשך בבית החולים וולפסון.

פקד א', קצין המשטרה שנטרל את המחבל, שחזר את רגעי האימה בשיחה עם נתן משי ואבי גדלוביץ' ב'קול ברמה': "הוא הסתובב לכיווני, הבחנתי בחפץ חד ולאחר מכן הבנתי שזו סכין מגואלת בדם. שלפתי את האקדח וצעקתי - זרוק את הסכין. הוא אומר מילה בערבית ורץ לכיווני, ביצעתי ירי ונטרלתי את המחבל".

הפיגוע בחולון חולון פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}