י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
גלו עירנות

שלא תצאו טיפשים בכבישים: זוהי האזהרה של משטרת ישראל לנהגים

היזהרו מעוקץ: משטרת ישראל מדגישה שכבר אין הודעת SMS על קנס. אגף התנועה מודיע לבעל רכב על ביצוע עבירת תנועה ומצרף דו"ח תנועה או הזמנה לדין באמצעות דואר ישראל במכתב רשום בלבד

שלא תצאו טיפשים בכבישים: זוהי האזהרה של משטרת ישראל לנהגים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

בדרך כלל אנו מספרים לכם מדי שבוע על מעללי הטיפשים בכבישים, האנשים האלה שרק רוצים לנסוע בכביש שיכורים או ללא רישיון. ואל תדאגו כאלה לא חסר, אבל השבוע אנחנו החלטנו לעשות לכם שירות מיוחד, אשר נובע ישירות מחומרתה של הודעה שמפרסמת משטרת התנועה. ההודעה הזאת נוגעת לאנשים "טובים" שכנראה רוצים לקחת את הכסף שלכם בדרך מחוכמת באמצעות פרסום הודעות "פייק" או הודעות כזב.

איך השיטה עובדת? גורמים זדוניים שולחים לציבור הודעת SMS ובה מופיע הכיתוב "הפרת תנועה שלא שולמה". מה זה אומר? שעשינו עבירה ושכעת יש קנס. גם אם אנחנו לא עבריינים, מה אנחנו עושים? דבר ראשון נכנסים לקישור כדי לבדוק מה קרה. ושם מופיע דף שמתחזה לדף רשמי של משטרת ישראל ובו פרטי חוב מזוייפים. המטרה היא שנהג שרוצה לסגור את חובותיו ימהר וישלם, ואז הלך הכסף.

משטרת ישראל מדגישה שאין כבר כזה הודעת SMS על קנס. אגף התנועה מודיע לבעל רכב על ביצוע עבירת תנועה ומצרף דו"ח תנועה או הזמנה לדין באמצעות דואר ישראל במכתב רשום בלבד לכתובת בעל-הרכב כפי שרשומה במשרד הפנים.

דוברות המשטרהדו"ח מזוייף שנשלח להפיל אזרחים תמימיםצילום: דוברות המשטרה

ומה עם הטיפשים בכבישים? נו טוב, אם אנחנו כבר כאן אז בשבוע שעבר התקיים מבצע מיוחד שעסק בעברייני תנועה  שחוזרים ומבצעים את אותן עבירות. קחו למשל בחור בן 23 מכסייפה שנתפס נוהג בתוך כסייפה בזמן פסילה. בית המשפט פסל את הרישיון שלו 3 חודשים לפני כן, אבל הוא לא חשב שהשוטרים יגיעו אליו לשכונה. טעות חמורה. הנהג נעצר, נכלא וכתב אישום הוגש נגדו עד תום ההליכים.

במקרה אחר בשבוע שעבר נתפס תושב ריינה בן 37 ליד קיריית אתא על מערבל בטון. חבל שאין לו רישיון על משאית. וזה היה בזמן ריצוי עונש על פסילה. הרביעית במספר עבור אותו נהג. נגד הנהג הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

קנס דוח חניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}