י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כניסה מצומצמת

שיפוצים בקבר יוסף: "אסור לשכוח את השורשים"

הלילה התקיימה כניסה מצומצמת לקבר יוסף, זאת כחלק מהפעילות לשמירה על תחזוקת המקום. יוסי דגן: "בעיקר בשעת מלחמה אסור לנו לשכוח את השורשים - למען הניצחון"

שיפוצים בקבר יוסף: "אסור לשכוח את השורשים"
שיפוצים בקבר יוסף צילום: מועצה אזורית שומרון

בכניסה מצומצמת התקיימו הלילה שיפוצים בקבר יוסף הלילה התקיימה כניסה מצומצמת לקבר יוסף, זאת כחלק מהפעילות לשמירה על התחזוקה ועל מצב הקבר. הכניסה התקיימה בליווי ובאישור צה"ל. במהלך הכניסה התבצעו עבודות תחזוקה שונות בקבר יוסף. בין השאר עבודות חשמל גידור ונקיון. 

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון הודה לחטיבת שומרון ולמנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון: "גם בשעת מלחמה, ובעיקר בשעת מלחמה, אסור לנו לשכוח את השורשים, את הבסיס, לא רק למען דורות העתיד ולשמירה על ההיסטוריה של עם ישראל בשומרון אלא גם לשם הניצחון בהווה. אני מבקש להודות למתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון, שפועלים פעם אחר פעם במסירות נפש ומגיעים לנקות את הקבר לצערי באישון לילה".

מועצה אזורית שומרוןשיפוצים בקבר יוסףצילום: מועצה אזורית שומרון

עוד אמר: "כולנו תקווה ששינוי הפרדיגמה במדינת ישראל ישנה גם את הצורך להיכנס באישון לילה להתפלל במקום לגיטימי שהוא אחד מהמקומות הקדושים לעם היהודי. אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, ואת תושבי השומרון וכל תושבי מדינת ישראל בעת הזו. כפי שיוסף לא נכנע גם ברגעים הקשים ביותר, גם כשהיה בבור, כך גם אנחנו עלינו להביט החוצה אל קרן האור ולדעת שיבוא היום ובו נצא מהחושך. נמשיך ונחזק את אחיזתנו כאן ונבנה את ארצנו בגאווה ובשמחה". 

דגן הודה למח"ט שומרון אלוף משנה שמעון סיסו לקצין הגמר רב סרן ישראל רוזנפלד לחיילי צהל ולכלל המתנדבים של מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

קבר יוסף שכם יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}