י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
דיווח ערבי

חמאס שוקל "הנהגה משותפת" של חאלד משעל וסינוואר

בחמאס שוקלים להקים הנהגה משותפת משלושה בכירים בעקבות חיסול הנייה, כאשר אחד מהם ישמש בתפקידים הייצוגיים עד הבחירות הפנימיות שייערכו בארגון הטרור

חמאס שוקל "הנהגה משותפת" של חאלד משעל וסינוואר
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הערוץ הסעודי "א-שרק" מדווח כי במסגרת הדיונים המתקיימים בארגון הטרור חמאס באשר לזהות מחליפו של המנהיג איסמעיל הנייה שחוסל באיראן, עלתה האפשרות להנהגה משותפת. 

בחמאס שקלו הנהגה משותפת משלושה בכירים, כאשר אחד מהם ייבחר למלא משימות ייצוגיות עד לבחירות הפנימיות. בארגון הטרור. שלושת השמות שעל הפרק הם חאלד משעל, יחיא סינוואר, וזאהר ג'בארין - מנהיג חמאס ביו"ש. 

לפי הצעה זו מי שימש בתפקידים הייצוגים הוא חאלד משעל. במקביל דווח כי אפשרות אחרת שנשקלה היא למנות ממלא מקום להנייה עד לבחירות. 

נזכיר כי חמאס הודיע בשבת כי לאחר חיסול מנהיג ארגון הטרור איסמעיל הנייה באיראן, הלשכה המדינית ומועצת השורא פועלות לבחירת מנהיג חדש.

בחמאס הודיעו: "הלשכה המדינית של חמאס ומועצת השורא קיימו פגישות דחופות ברוח האמונה ומשמעויות אחווה, ובתוך דיונים מעמיקים שאופיינו באחריות גבוהה שרצח הנייה רק ​​יגביר את תנועת חמאס ואת ההתנגדות בעוצמה ובנחישות להמשיך בדרכה, ודמו הטהור, יציתו את אש ההתנגדות ויהפכו אותה לאינטנסיבית ועזה יותר". 

 

יחיא סינוואר חמאס חאלד משעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}