י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אימה על גלגלים

'טנדר של חמאס' עם 'ידיים אדומות מדממות' מטיל אימה על השכונה החרדית

'טנדר חמאס' עם 'ידיים אדומות מדממות' מטיל אימה על השכונה היהודית בוויליאמסבורג, ברוקלין. הטנדר מלא בסיסמאות מפחידות ומזכיר את הטנדרים של המחבלים שפלשו לעוטף עזה

'טנדר של חמאס' עם 'ידיים אדומות מדממות' מטיל אימה על השכונה החרדית
טנדרים של חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

תושבים חרדים בוויליאמסבורג, ברוקלין, מזועזעים בגלל טנדר פורד F-150 שמסתובב בשכונה היהודית במרחק נסיעה של 10-15 דקות מקראון הייטס, ועליו מסרים אנטישמיים מאיימים כשהרכב מעוטר כביכול הוא נוטף דם.

הטנדר השחור עטוף בתעמולה פרו-פלסטינית סדיסטית הכוללת תמונות של דם וטביעות יד מוכתמות בדם, סמל ללינץ' הידוע לשמצה ברמאללה בשנת 2000, שבו שני חיילי מילואים ישראלים נרצחו באכזריות על ידי המון פלסטיני רצחני.

על הטנדר יש דיוקן ענק של הארכי טרוריסט יאסר ערפאת על מכסה המנוע. שני דגלי פלסטין מתנוססים על גביו.

"מעולם לא חשבתי שארגיש מפוחדת להיות יהודיה בברוקלין - במיוחד וויליאמסבורג", אמרה ל'ניו יורק פוסט' אישה שגרה בשכונה 15 שנה וסירבה למסור את שמה מפחד". "הטנדר חונה בשכונה שלנו זה מרגיש מאוד מכוון אלינו" הוסיפה.

"אני חושב שזו טקטיקה של הפחדה", אמר תושב וויליאמסבורג מייקל ספיר לעיתון, שמכנה את הרכב "טנדר חמאס".

"יש בו כל כך הרבה דברים שפוגעים ביהודים, ומה שבאמת מטריד אותי זה שאני מרגיש שזו תגובה למלחמת ישראל-חמאס המתמשכת בעזה" אמר.

ספיר, מתגורר בשכונה עם אשתו ושלושת ילדיו, אמר כי הוא ותושבים רבים אחרים "נפגעו בטירוף מהמשאית הנוראית" ורוצים שהיא תיעלם מהשכונה".

חברת המועצה אינה ורניקוב מברוקלין, תומכת חזקה של ישראל, אמרה כי המשאית היא הדוגמה האחרונה ל"בריונים בעלי תודעת טרור שחיים בינינו" ו"מחויבים להפוך את החיים לבלתי נסבלים עבור האמריקנים, תוך ניסיון לעורר פחד בלב הקהילה היהודית. הם רוצים שניתכווץ בבתים שלנו; הם רוצים להפחיד אותנו לכניעה; ובסופו של דבר, הם רוצים להשמיד אותנו".

 

ניו יורק קראון הייטס חמאס חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}