י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תפנית בנסיעה

בגלל המצב הביטחוני: הרבי המריא מיוון לארה"ב במטוס פרטי

הרבי מתולדות אברהם יצחק המריא במטוס פרטי לארה"ב למסע עבור השלמת בניית בית המדרש הגדול של החסידות במאה שערים. יחד עם הרבי המריאו חלק מבניו שהיו אמורים לצאת ללא הרבי שקיבל אישור רפואי מיוחד לטוס וטס עם רופא צמוד. כל הפרטים

בגלל המצב הביטחוני: הרבי המריא מיוון לארה"ב במטוס פרטי
הרבי במטוס בדרכו לארה"ב צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק המריא היום (ראשון) לארה"ב במטוס פרטי, בעקבות המצב הביטחוני הרבי המריא תחילה מישראל במטוס פרטי קטן יותר ליוון ומשם המריא לארה"ב.

מדובר בתפנית במסע של הרבי לארה"ב שכן הרבי לא היה אמור לטוס ושלח את בניו לארה"ב בכדי לגייס כסף להשלמת בניית בית המדרש הגדול של החסידות בשכונת מאה שערים בירושלים. 

מדובר בחידוש גדול שבו הרבי ממריא לארה"ב שכן עד לרגע האחרון לא ידעו האם הרבי יוכל לטוס עקב חולשתו. 

לאדמו"ר הצטרף רופא צמוד פרופ' הרשקו מבית החולים 'הדסה עין כרם' שילווה את הרבי לאורך כל הטיסה. 

באדיבות המצלםהרבי במטוס בדרכו ליווןצילום: באדיבות המצלם

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בית המדרש של החסידות הולך ונבנה מחדש בשכונת מאה שערים, ולטובת השלמת הבניין צריך לתת פוש אחרון בכדי לגייס את הסכום. 

הרבי ששהה למנוחה במעונו בהר יונה שבנוף הגליל, כינס לפני מס' שבועות את בניו יחד עם הרב מרדכי מאיר ברקוביץ והנגיד הרב שמילי הורביץ שם הורה הרבי לבניו להמריא לארה"ב לגייס את הכסף האחרון שנותר.

הבנים שהמריאו  בימים האחרונים הם הרה"צ רבי אהרן קאהן ראש ישיבת 'תולדות אברהם יצחק', הרה"צ רבי חיים מאיר קאהן רב חסידי תוא"י בביתר, הרה"צ רבי דוד צבי קאהן רב חסידי תוא"י בבית שמש, הרה"צ רבי ישראל קאהן רב חסידי תוא"י בבורו פארק, הרה"צ רבי יואל קאהן רב חסידי תוא"י בלונדון והרה"צ רבי בעריש קאהן רב חסידי תוא"י בהר יונה. חלק מהבנים המריאו היום עם הרבי.

ברגע האחרון כאמור חלה תפנית בשליחת הבנים והרבי עצמו הודיע כי הוא ימריא, והיום הרבי המריא לארה"ב. קודם לכן נערך מעמד 'צאתכם לשלום' בהר יונה שבנוף הגליל שם ליוו אותו החסידים בשירה.  

חסידי תולדות אברהם יצחק בארה"ב מתרגשים לקראת ה"כינוס הכללי" של כלל חסידי תולדות אברהם יצחק בארה"ב שיתקיים ביום רביעי השבוע באולם הענק YSV במונסי בהשתתפות הרבי.

באדיבות המצלםהחסידים נפרדים מהרבי צילום: באדיבות המצלם

הרבי מתולדות אברהם יצחק מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}