י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"השטן בטהרן"

יועץ של טראמפ: "חשש שאיראן תתערב בבחירות ותעזור להאריס"

ד"ר מייק אוונס, יועצו של הנשיא לשעבר טראמפ, העלה חשש כי איראן תורה לשלוחותיה לעצור את המלחמה עם ישראל כדי לעזור לקמלה האריס לנצח בבחירות: "האיראנים יתערבו בבחירות בארה"ב וינסו לעזור לדמוקרטים"

יועץ של טראמפ: "חשש שאיראן תתערב בבחירות ותעזור להאריס"
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ד"ר מייק אוונס, יועץ בצוות של המועמד לנשיאות ארה"ב והנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, אמר בריאיון לאיתמר אייכנר ב"ווינט" כי איראן עשויה להורות לחיזבאללה וחמאס לסיים את המלחמה עם ישראל כדי לעזור לקמלה האריס לנצח. 

"אמרתי את זה לשגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג. האיראנים יתערבו בבחירות בארה"ב וינסו לעזור לדמוקרטים כי הם לא רוצים אם טראמפ", אמר. 

בהתייחסו לנאום נתניהו בקונגרס אמר: "חשבתי שהנאום היה נאום של רייגן וצ'רצי'ל. נאום מבריק. הנאום הכי מאחד שנשמע בקונגרס בשנים האחרונות. בשיטה הפוליטית שלנו יש קיטוב מאוד גדול והנאום שלו היה מאוד רגיש עבור דמוקרטים ורפובליקנים. הוא היה כנה ונגע בכל סוגיות הליבה. אני חשבתי שזו היתה יצירת מופת".

על מתקפת חמאס בשמחת תורה אמר היועץ: "ה-7 באוקטובר היתה התקפה על ידי איראן בגלל שהיא קרובה לסיים את תוכנית הגרעין שלה. לאיראן יש ברית עכשיו עם רוסיה שהיא לא יכולה לעזור להם, אלא רק לספק מטרייה גרעינית. איראן אישרה לפרוקסי להתקיף. זה תוכנן לגמרי על ידי השטן בטהרן. רוסיה תעזור לאיראן לסיים את תוכנית הגרעין וגם תספק בסופו של דבר מטרייה גרעינית". 

בעניין אחריותו של ראש הממשלה נתניהו לטבח ציין: "ה-7 באוקטובר לא קרה בגלל נתניהו. לצערנו זה קרה והיו טעויות ותהיה ועדת חקירה שצריכה לחפש אשמים. זה נורא ואיום – אין מישהו שאני מכיר בישראל שאינו מזועזע מזה. החקירה תקבע אבל אתה לא יכול להאשים את ביבי ב-7 באוקטובר. אתה יכול להאשים את חמאס ואיראן. ביבי לא אלוקים. לא יכול לפתור כל בעיה בישראל".  

אוונס נשאל האם המנהיגים האוונגליסטים ילחצו על טראמפ במידה ויבחר להמשיך לתמוך בישראל, והשיב: "ב-100%. כל אחד מאיתנו שנתן לו את הנשיאות – הם פרו ישראלים על סטרואידים. כל מה שקרה עם טראמפ היה בגללנו. דחפנו אותו להכרה ברמת הגולן. השגרירות לירושלים. חוק טיילור פורס. נעשה עכשיו את אותו דבר. כולם מאמינים שאם אמריקה תקלל את ישראל אמריקה תהיה מקוללת. זה מה שמאחד את כולנו. נעשה הכל לשכנע את טראמפ לעמוד לצד ישראל. לא ניתן לו מנוח. אם טראמפ ינצח לישראל יהיה בני ברית חזקים מאוד אצל האוונגליסטים. ביבי יודע את זה. הוא יודע שהתמיכה האמריקאית בישראל היא אוונגליסטית. זה כוכב הצפון".

דונלד טראמפ קמלה האריס איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}