י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו בגלריה

הראשון לציון לתלמידים בתל אביב: "בזכות תשב"ר נינצל מאיראן"

הראש"ל הגר"י יוסף לתלמידים בתלמוד תורה 'פיתוחי חותם' בתל אביב: "זכות תשב"ר תציל אותנו מאיראן וזרועותיה". צפו בגלריה של הצלם יעקב כהן

הראשון לציון לתלמידים בתל אביב: "בזכות תשב"ר נינצל מאיראן"
חלוקת מלגות בת"ת 'פיתוחי חותם' צילום: יעקב כהן

בתלמוד תורה פיתוחי חותם בתל אביב התקיים מעמד מרומם ורב רושם של חלוקת מלגות לתלמידים ששיננו מסכתות של משניות ודפי גמרא בעל פה.

תלמוד התורה מיסודו של הגאון הצדיק רבי שמעון חירארי זצ"ל ועמד בראשות בנו רבי יוסף חירארי זצ"ל שהלך לעולמו השנה בטרם עת וכעת עומד בהנהלת הת"ת בנו רבי שמעון חירארי.

המעמד התקיים בראשות הראשון לציון הגר"י יוסף ובהשתתפות רבני הת"ת, ההורים והתלמידים.

מנהל הת"ת הרב חירארי פתח את המעמד באמירת תהילים להצלחת כלל ישראל. בהמשך דבריו עמד על מעלת התלמוד תורה המצטיין בהקניית החשיבות של שינון וידיעת הלימוד בעל פה, ושיבח את ההורים השולחים את בינהם למקום תורה וכן את התלמידים על מסירותם, השקעתם וידיעותיהם בלימוד.

הראשון לציון הגר"י יוסף הביע קורת רוח מרובה למראה התלמידים הצעירים מהכיתות הנמוכות שכבר יודעים פרקי משניות בע"פ. ובדבריו אמר לתלמידים כי עליהם לרקוד מאושר ושמחה על שזכו ללמוד בתלמוד תורה. "כמה ילדים בגיל שלכם יש ברחובות תל אביב שלא זכו לשבת באהלה של תורה, אתם זכיתם ועליכם להודות ולהלל כל יום את הקב"ה ואת ההורים שלכם ששמו אתכם במקום תורה."

הראשון לציון עודד את התלמידים להתחזק בלימוד התורה ותפילה מעומק הלב ואמר כי אנחנו נמצאים בשעת חירום, כל אוייבנו קמים עלינו לכלותינו אבל בזכות לימוד התורה והתפילה של תינוקות של בית רבן, ננצל מאיראן וכל זרועותיה שפרוסים מסביב לארץ ישראל ורוצים להשמיד אותנו.

בסיום דבריו בירך את מנהל הת"ת והרבנים שירבה גבולם בתלמידים ושלא תצא תקלה תחת ידם.

לאחמ"כ העניק הראשון לציון תעודות הוקרה לשלושת המצטיינים שהגיעו למקום הראשון.

הרב יצחק יוסף רבי שמעון חירארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}