י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"ניתק מגע"

נחשפו פרטי המו"מ בין גדעון סער לאביגדור ליברמן

למרות ההכחשה של יו"ר הימין הממלכתי סער, מתפרסם כעת כי הוא ויו"ר ישראל ביתנו קיימו משא ומתן לגבי מיזוג הרשימות. בין היתר ליברמן הבטיח לסער שני מקומות בכל עשירייה

נחשפו פרטי המו"מ בין גדעון סער לאביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן צילום: Chaim Goldberg/Flash90

יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נועדו בכנסת לפני כחודש, ודנו בין היתר בהצעות הצדדים למיזוג לקראת הבחירות, כך נחשף ב"חדשות 12". רק אתמול הכחיש סער מגעים עם ליברמן. 

ליברמן הבטיח בפגישה לסער שני מקומות בכל עשירייה. לצד זאת הובטח לסער כי הסדר זה יישמר גם אם יתקיים סבב בחירות נוסף. יחד עם זאת הסכים ליברמן לפריימריז בישראל ביתנו. 

סער אמר כי הוא מוכן לוותר על מפלגתו, "רק אם תקום מפלגת ימין חדשה גדולה כמו הליכוד ב'". מנגד, ליברמן דרש שמפלגתו של סער תתמזג לתוך ישראל ביתנו. גורמים פוליטיים טענו כי: "סער ניתק מגע, כנראה עבר לזרועות הליכוד".

מלשכתו של יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער, נמסר: "בשיחות שהתקיימו בין ליברמן לסער לא נדונו ענייני מקומות ברשימה לכנסת וכיוצא בזה, אלא נושאים עקרוניים כגון נושאים ביטחוניים, אסטרטגיה פוליטית (גישת סער - הצורך בממשלת אחדות רחבה ויציבה) והסיכויים ליצירת איחוד גדול של כל כוחות הימין הליברלי ואופיו (דמוקרטיזציה). גם הטענה שהמו"מ הופסק לפני חודש אינה נכונה. למשל התקיימה פגישה בין ליברמן וסער לפני פחות משבועיים. חה"כ סער מכבד מאוד את אביגדור ליברמן, איתו יש לו קשרי ידידות ארוכת-שנים. עם זאת, לא על הכול הם מסכימים". 

מלשכתו של יו"ר ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, נמסר: "לא מתייחסים לשיחות סגורות".

גדעון סער אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}