ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
באופן זמני

הממשלה אישרה: זו תהיה יו"ר מועצת הרשות השניה

הממשלה אישרה את הצעתו של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי למנות באופן זמני את ד"ר אודליה מינס ליו"ר מועצת הרשות השנייה. קרעי: "היא תקדם את שוק התקשורת באופן מיטבי"

הממשלה אישרה: זו תהיה יו"ר מועצת הרשות השניה
שר התקשורת שלמה קרעי צילום: לשכת שר התקשורת

הממשלה אישרה היום (ראשון) פה אחד את הצעתו של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי למנות באופן זמני את ד"ר אודליה מינס ליו"ר מועצת הרשות השניה.

ראש הממשלה הוסיף לסדר היום לבקשתו של שר התקשורת שלמה קרעי את מינויה של חברת מועצת הרשות השניה ד"ר אודליה מינס לאישור הממשלה לתפקיד מ״מ יו״ר הרשות השניה. המינוי תקף לשלושה חודשים.

ד"ר אודליה מינס (42), תושבת השומרון, נשואה +9, היא חברת מועצת הרשות השניה מאז 2018 ומכהנת גם כיו"ר ועדת ערר ברשות. 

ד״ר מינס מכהנת כמרצה בכירה בפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומנהלת אקדמית בקמפוסים החרדיים. מכהנת כחברת מועצה במרכז לקידום מורשתו של מנחם בגין, מרצה מן החוץ באונ' תל אביב ודירקטורית בחברה המרכזית לפיתוח השומרון. 

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי אמר: "בטוחני שד״ר מינס, עם נסיונה הרב כחברת מועצת הרשות השניה ועם כשרונותיה הרבים במגוון תחומים, תצעיד את הרשות השניה לכיוון של שוק חופשי ותחרותי כפי שחוק השידורים שלנו יעשה בקרוב. נפעל למינוי יו״ר קבוע בהקדם האפשרי".

מ״מ יו״ר הרשות השניה ד"ר אודליה מינס אמרה: ״אני מודה על האמון שניתן לי על ידי השר, ואעשה כל מאמץ למלא את התפקיד לטובת הציבור ולטובת שוק התקשורת בישראל. אין דמוקרטיה בלי חופש ביטוי ובלי תחרות חופשית בשוק הדעות, ולכן אני רואה בתפקיד זה בעל חשיבות עליונה ומקווה שאמלאו על הצד הטוב ביותר".

שלמה קרעי ראש הממשלה נתניהו אודליה מינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}