י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו בגלריה

במעמד ראשי הישיבות: נפתחה בבית שמש מכינה חדשה לצעירים

מעמד פתיחת מכינה חדשה לישיבה קטנה ע"י ת"ת 'קהילות יעקב' בבית שמש בהשתתפות ראשי הישיבות. צפו בגלריה של הצלם יעקב כהן

במעמד ראשי הישיבות: נפתחה בבית שמש מכינה חדשה לצעירים
פתיחת מכינה לישיבה קטנה בבית שמש צילום: יעקב כהן

בבית שמש נערך מעמד מרומם של פתיחת מכינה חדשה לישיבה קטנה ע"י ת"ת 'קהילות יעקב' בניהולו החינוכי של הרב אמיר הוקס ומנהל המוסדות הרה"ג רבי אברהם טולידאנו ראש מוסדות תורה לשמה בעיר בית שמש.

המעמד התקיים בהשתתפות גדולי התורה וראשי הישיבות: נשיא הת"ת הגר"ש זעפרני, הגר"י טולידנו ר"י צעירים, הגר"מ טופיק ר"י באר יצחק טלז סטון והגר"פ איפרגן משגיח ישיבת אש התלמוד.

המכינה נפתחת עקב ביקוש מצד ההורים להמשיך את הקו החינוכי של הת"ת ולהכין את התלמידים לקראת הישיבה. כמפקח החינוכי ישמש הגר"ש מלכה שידיו רב לו בחינוך התלמידים במסירות. וכראש המכינה ישמש המחנך הגר"י חדד.

ראשון הדוברים מנהל הת"ת הרב הוקס שקיבל את פניהם של ההורים והתלמידים. לאחריו נשא דברים נשיא הת"ת הגר"ש זעפרני שעמד על דרכי החינוך ואמר כי הדרך לחנך, ע"י אהבה ומסירות לתלמידים עם תוכחה כשצריך. בסיום דבריו בירך את ההורים שיזכו לראות את בינהם גדלים בתורה ויראת שמים ואת המחנכים והמנהלים שיראו ברכה בעמלם.

לאחר מכן נערך מעמד סיום מסכת מגילה שנלמד ע"י התלמידים בין הסדרים.

הגר"י טולדינו אמר בדבריו שע"י ערבות ומתיקות הלימוד, ממילא התלמיד מתחבר ללימוד ועל זה צריך להשים דגש. הגר"מ טופיק אביעזרי אמר כי התועלת במכינה היא התחלה של דבר חדש ובעצם עולים בדרגה וזה נותן לתלמידים תחושת בגרות ואחריות וכך מגיעים מוכנים טוב יותר לישיבה.

בסיום, התלמידים פצחו בריקודים לכבודה של תורה עם ההורים והמלמדים וכן קיבלו תעודות הוקרה על עמלם והתמדתם.

בית שמש הרב שלמה זעפרני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}