י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הפיגוע בחולון

קצין המשטרה שנטרל את המחבל משחזר את רגעי האימה

פקד א' סיפר: "שלפתי את האקדח וצעקתי - זרוק את הסכין. הוא אומר מילה בערבית ורץ לכיווני, ביצעתי ירי ונטרלתי את המחבל"

קצין המשטרה שנטרל את המחבל משחזר את רגעי האימה
זירת הפיגוע בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

פקד א', קצין המשטרה שנטרל את המחבל בפיגוע הבוקר (ראשון) בחולון, שחזר את רגעי האימה בשיחה עם נתן משי ואבי גדלוביץ' ב'קול ברמה': "הוא הסתובב לכיווני, הבחנתי בחפץ חד ולאחר מכן הבנתי שזו סכין מגואלת בדם. שלפתי את האקדח וצעקתי - זרוק את הסכין. הוא אומר מילה בערבית ורץ לכיווני, ביצעתי ירי ונטרלתי את המחבל".

עוד סיפר פקד א': "בזמן אמת לא ידעתי שאני בזירה השלישית. לאט לאט הבנתי שמדובר בזירה רחבה יותר. ביצענו סריקות לאורך התוואי בכדי לשלול הימצאות של נפגעים נוספים שלא הבחנו בהם. הייתי שמח להיות שם מוקדם יותר ולהציל חיים נוספים".

מתחקור ראשוני עלה כי המחבל בשנות ה-20 לחייו דקר מספר אזרחים לפני ניטרולו בזירות שונות בסמוך כאמור, עם ניטרול המחבל כוחות משטרה ומד"א זיהו 4 אזרחים שנפצעו כתוצאה מדקירות המחבל, הוענק טיפול רפואי בשטח לנפגעים ובהמשך נמסר כי שניים מהנפגעים נרצחו ושני האחרים במצב בינוני וקשה. אחת הנרצחות היא רינה דניב, תושבת העיר בת 66. בעלה שמעון, בן 69, נפצע באורח קשה.

תיעוד של השר, מ"מ המפכ"ל והקצין שניטרל בזירת הפיגוע צילום: דוברות המשטרה

במהלך האירוע עלה חשד למפגע נוסף שנמצא בזירה, כוחות משטרה ביחד עם היחידה האווירית של משטרת ישראל החלו בסריקות נרחבות ושללו את החשד למחבל נוסף.

מנהל מחלקת הטראומה בבית חולים וולפסון צילום: דוברות וולפסון

הפיגוע בחולון חולון משטרת ישראל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}