י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ארדוף אויבי ואשיגם

חוסל מחבל שעסק בשיגורי רקטות ולקח חלק בטבח ומספר חוליות נוספות

צה"ל חיסל מחבל שעסק בשיגורי רקטות לשטח הארץ ולקח חלק בטבח השבעה באוקטובר. במקביל, אוגדות 252 ו-162 ממשיכות לפשוט על תשתיות טרור ולחסל חוליות מחבלים במרכז ובדרום הרצועה

חוסל מחבל שעסק בשיגורי רקטות ולקח חלק בטבח ומספר חוליות נוספות
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

כלי טיס של חיל האוויר בהובלת אוגדת עזה ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן ושב״כ, תקף וחיסל מוקדם יותר השבוע, באמצעות חימוש מדויק במרחב נוציראת, את המחבל איסמעיל נופל מארגון הטרור חמאס. 

המחבל איסמעיל נופל עסק בשיגורי רקטות לעבר שטח הארץ ולקח חלק בטבח השבעה באוקטובר.

במהלך הלילה (בין שבת לראשון), כלי טיס של חיל האוויר תקף במרחב דיר אל בלח מחבל בעת שעסק בפעילות טרור. במהלך התקיפה, זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות אמצעי לחימה במרחב.

תיעוד מתקיפות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

במקביל, אוגדה 252 פועלת במרכז הרצועה. ביממה האחרונה כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף הכוחות חיסלו מספר חוליות מחבלים חמושות שהיוו איום על הכוחות בשטח והשמידו מחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

בנוסף, לוחמי אוגדה 162 פועלים במרחב רפיח. במהלך היממה האחרונה כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף כוחות חטיבת הנח"ל חיסלו מספר מחבלים והשמידו תשתיות טרור.

לאורך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-50 יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, חוליות מחבלים, מבנים צבאיים, עמדות תצפית ותשתיות טרור.

צה"ל רצועת עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}